تولیدی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 247266
پنجشنبه - 17 اسفند 1396 - 11:38
خبرنگار: ابراهیم قربانی

فرهنگ سازی ترافیک در کاشان الزامیست

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان از اجرای طرح جامع نرم افزاری حمل و نقل و ترافیک در شهرداری کاشان خبر داد.

فرهنگ سازی ترافیک در کاشان الزامیست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حمیدرضا بخشنده فر در جلسه هم اندیشی ترافیک شهری روز ۱۷ اسفند در ساختمان معاونت حمل ونقل کاشان اظهار داشت:همه شهرهای توسعه یافته به ویژه کاشان دارای مشکل ترافیکی هستند و این دغدغه همه شهرداری ها است.
مهندس بخشنده فر افزود : فارغ از اینکه چه مساعلی باعث ترافیک میشود در زمینه حل ترافیک حتی اگر راه را درست برویم ولی فرهنگ ترافیک و رانندگی را بالا نبریم اثر گذاری در ترافیک نخواهد داشت.
بخشنده فر خاطر نشان کرد : بحث فرهنگ سازی ترافیک در بین شهروندان را ارتقاع دهیم.
وی با اشاره به اینکه مشکلات ترافیک کاشان از پیچیدگی خاصی برخوردار هست، گفت:متاسفانه چون شهرداران هر زمان دوره کوتاهی برای مدیریت دارند با توجه به این مقوله طرح نرم افزاری ارزیابی حمل و نقل ترافیک را برگزار میکنیم و یک برنامه ۱۵ ساله به شهرداران میدهیم تا این طرح در پایان ترافیک کار امد باشد.
وی افزود: این طر ح جلوگیری خواهد کرد از تصمیمات سلیقه ایی و با تغییر مدیران دستخوش تغییر نمیشود.
معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری کاشان اذعان داشت: با اجرای طرح نرم افزاری ترافیک دیگر نقطه ایی کار نمیشود ومعایب و مزایا از قبل از اجرا سنجیده میشود.
ریاست هییت مدیره سازمان اتوبوسرانی با اعلام میانگین سفر شهری هر شهروند کاشانی ۳ سفر در روز که ۵۲درصد با خودرو شخصی و ۱۷ درصد با موتور و ننها ۸ درصد با وسایل همگانی انجام میشود بیان داشت: این خود باعث به وجود امدن ترافیک شهری میشود که این خود رویکرد جدی تر طرح ترافیک شهری را میطلبد.
این نشست با مسوولان بهزیستی توان یابان و فعلان شبکه های اجتماعی انجام شد و از مشاوره و هم اندیشی اعضا استفاده شد

انتهای پیام/