فولادشهر
کد خبر : 159904
دوشنبه - 29 آبان 1396 - 13:52

فرهاد سلیمی بنی بر کرسی شهرداری فولادشهر نشست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مراسم معارفه شهردارفولادشهر با حضور معاون استانداری اصفهان، فرمانداری و بخشداری لنجان، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی فولادشهر،خانواده معزز شهدا و ایثارگران ، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری فولادشهر برگزار شد. نایب رئیس شورای اسلامی شهر فولادشهر ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین […]

فرهاد سلیمی بنی بر کرسی شهرداری فولادشهر نشست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مراسم معارفه شهردارفولادشهر با حضور معاون استانداری اصفهان، فرمانداری و بخشداری لنجان، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی فولادشهر،خانواده معزز شهدا و ایثارگران ، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری فولادشهر برگزار شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فولادشهر ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین در این جلسه گفت:حماسه حضور مردم در دو انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری و حساسیت آن ها در این دو انتخابات نشان داد که مردم در سطح محلی و منطقه ای توسعه شهر را مقدمه ای بر توسعه کشور می دانند و تا زمانی که شهر توسعه نیابد قطعا کشور در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت و این اندیشه و تفکر نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم در راه مطالبات سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی آن ها است.و همچنین شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی که اصول مهمی را در قانون اساسی به خود اختصاص داده است می تواند زمینه این مشارکت و حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی کشور را فراهم کند.

هوشنگ کیانی ده کیان افزود:شورای شهر به عنوان بازوان قدرتمند مشارکت بین دولت و ملت می باشد و از آنجایی که دنیای امروز دنیای ارتباطات است با مشارکت هرچه بیشتر مردم و مسئولان رسیدن به مطالبات مردمی راحت تر و بهتر صورت می گیرد.

در ادامه امام جمعه فولادشهر ضمن تسلیت اربعین حسینی و عبرت آموزی از درس ها و پیام های کربلا گفت: مردم فولادشهر مطالبات جدی و به حقی دارند ومسئولان باید برای حل آن ها تلاش کنند .

حجت الاسلام مسعودسرافراز اضافه کرد:شورای دوره پنجم در مسیر تحقق حقوق مردم مصمم است و با مردم عهد بستند که شبانه روزی تلاش کنند و با برنامه ریزی دقیق ،مدون و کارآمد بتوانند گره های مردم را یکی پس از دیگری بازکنند و آنچه که حق این مردم است در جهت تحقق آن قدم برداشته شود چراکه مردم فولادشهر دوستدار نظام و ولایت هستند و من در صحنه های مختلف شاهد حضور آن ها بوده ام .

در این مراسم فرماندار لنجان بیان کرد : انسان ها برای ارتباط با خالق و ارتباط با مخلوق به بهترین صورت و بهترین ساختمان آفریده شده اند و از مصادیق آن می توان به امانت داری اشاره کرد.وی افزود: فولادشهر شهری با ظرفیت و پتانسیل است .این شهر رنگین کمانی از فرهنگ ها و جورچینی از قومیت ها است و امیدواریم با فضل الهی و توکل بر خدا شاهد تحولات گسترده ای در این شهر باشیم.

معاون امور هماهنگی استانداری استان اصفهان فولادشهر را شهری فعال و رو به توسعه دانست وگفت: با توجه به رشد جمعیت ،شهر نیزاز لحاظ عمرانی باید گسترش یابدو ما منتظر هستیم که در سال جاری پروژه های نیمه تمام به بهره برداری برسد.

همچنین در دوره چهارم شورای اسلامی طرح جامع در این شهر تصویب شد که بر طبق آن فعالیت مدیریت شهری را نظم بخشید و براساس آن می توان کیفیت زندگی را در فعالیت شهری تنظیم کرد.

طرفه همچنین اضافه کرد:در سال گذشته حدود ۵۶ درصد از اعتبارات شهرداری فولادشهر در بخش عمرانی فعالیت داشته و هزینه شده و یکی از برنامه هایی که شورای دوره پنجم و شهردار جدید باید به آن توجه داشته باشد ارتقاء سهم اعتباری فعالیت عمرانی در این شهر است و انتظار داریم که این سهم به ۷۰ درصد ارتقا یابد.

در پایان مراسم فرهاد سلیمی بنی شهردار جدید فولادشهرضمن عرض تسلیت اربعین حسینی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رئیس شورا اسلامی مرحوم جواد قاسمی و مدیر عامل سازمان آتش نشانی مرحوم عمادالسادات گفت: فولادشهر شهری زیبا با مردمانی فهیم و بزرگ است گرچه از اقوام و فرهنگ های متفاوت در این شهر سکونت می گزیند اما برادری و وحدت در بین آن ها موج می زند و من امیدوارم که با برنامه ریزی و تعامل با شورای اسلامی شهر،سایر دستگاه ها و هم چنین مردم ، فولادشهر را در جهت رسیدن به اهداف عالیه پیش رو سوق دهیم چرا که مردم این شهر لایق بهترین ها هستند.

انتهای خبر / قریشوندی ابراک