اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » شهرداری اصفهان
کد خبر : 595036
سه شنبه - 11 دی 1397 - 10:37
به منظور استقبال از نوروز

فراخوان مسابقه طراحی المان‌های سبز شهری تا ۱۵ بهمن‌ماه تمدید شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: مهلت شرکت در مسابقه طراحی المان‌های سبز شهری به منظور استقبال از نوروز ۹۸ با تاکید بر استفاده از گیاهان و با هدف دستیابی به ایده‌های خلاقانه تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری تمدید شد.

فراخوان مسابقه طراحی المان‌های سبز شهری تا ۱۵ بهمن‌ماه تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: مهلت شرکت در مسابقه طراحی المان‌های سبز شهری به منظور استقبال از نوروز ۹۸ با تاکید بر استفاده از گیاهان و با هدف دستیابی به ایده‌های خلاقانه تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری تمدید شد.

فروغ مرتضایی‌نژاد افزود: آثار ارسالی باید دارای ویژگی‌هایی همچون خلاقیت، زیبایی، مسائل مطابق با هویت تاریخی و فرهنگی شهر باشد. همچنین آثار ارسالی به هیچ عنوان نباید تکراری یا کپی برداری باشد،.

وی افزود: طرح‌ها می‌تواند در قالب ماکت یا یک پوستر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ به صورت حضوری ارائه شود، اما طرح باید حتماً قابل اجرا بوده و هزینه ساخت مشخص باشد تا بتوانیم برای نوروز امسال برنامه‌ریزی کنیم.

 وی تاکید کرد: نحوه ارسال آثار به صورت حضوری و ارائه مدارک به دبیرخانه به نشانی خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.isfahan.ir/parkha و یا تماس با شماره تلفن ۰۳۱۳۲۶۷۴۰۰۰ داخلی ۱۶۸ واحد طراحی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اقدام کنند.