استانها » البرز
کد خبر : 437255
دوشنبه - 26 شهریور 1397 - 22:40
رئیس‌سازمان آتش‌نشانی کرج:

عملیات آتش‌سوزی در عظیمیه کرج چهار مصدوم در پی داشت/علت آتش‌سوزی در ساختمان ۶ طبقه در دست بررسی

رئیس‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج گفت: سه شهروند محبوس و یک آتش‌نشان در پی آتش‌سوزی در عظیمیه کرج دچار دودگرفتگی شدید شدند که به درمانگاه انتقال پیدا کردند.

عملیات آتش‌سوزی در عظیمیه کرج چهار مصدوم در پی داشت/علت آتش‌سوزی در ساختمان ۶ طبقه در دست بررسی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمد یساولی پیش‌از ظهر امروز به منظوره ارائه گزارش حریق در عظمیه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: رأس ساعت پنح و نیم صبح امروز یک مورد حادثه حریق در مجتمع مسکونی ۶ طبقه در عظیمیه اعلام شد و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی، هفت، یک، ۱۲ و ۱۸ به محل اعزام شدند، افزود: آتش‌نشانان در پی این حادثه علاوه‌بر اقدام برای اطفاءحریق، افراد محبوس در ساختمان را نجات داده و تعدادی از ساکنان را به فضای باز منتقل کردند.
رئیس‌سازمان آتش‌نشانی کرج با اشاره به اینکه حریق در طبقه نخست ساختمان اتفاق افتاد, ادامه داد: با توجه به وجود دود زیاد در محل حادثه یک آتش‌نشان و سه نفر از ساکنین دچا دود گرفتگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کردند؛ البته چند نفر دیگر نیز به‌صورت سرپایی مداوا شدند.
یساولی با بیان اینکه این عملیات حادثه رأس ساعت هشت صبح در ساختمان به پایان رسید، خاطرنشان کرد: علت و دلیل این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.
انتهای پیام/