استانها » البرز
کد خبر : 632942
دوشنبه - 15 بهمن 1397 - 19:41
استاندار البرز خبر داد

عزم جدی دولت برای تقویت زیر‌ساخت‌های شهرستان طالقان

استاندار البرز ایجاد زیرساخت در شهرستان‌های استان را وظیفه مهم دولت دانست و افزود: در طول مدت مدیریت خود برای گازرسانی، آب‌رسانی و انجام طرح‌های روستایی هادی در منطقه طالقان تلاش خواهم کرد.

عزم جدی دولت برای تقویت زیر‌ساخت‌های شهرستان طالقان

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز،  عزیز الله شهبازی استاندار البرز روز دوشنبه در جریان سفر به شهرستان طالقان در ملاقات با مردم گفت: توسعه عمران و آبادانی و توسعه آموزش و پرورش هدف جدی ماست و  از محل اعتبارات ملی و استانی برای این منظور استفاده می‌کنیم.

استاندار البرز راه طالقان – هشتگرد را یکی از پروژه های مهم طالقان و استان دانست و گفت: معاون وزیر قول مساعد داد که کنارگذر محور طالقان تا تیرماه سال آینده آماده افتتاح و زیر بار ترافیک برود.

وی تاکید کرد: موضوع تعیین نقشه راه صنعت گردشگری شهرستان طالقان در اولویت برنامه‌های ما خواهد بود و برای استقبال از سرمایه‌گذاران تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

استاندار البرز ایجاد زیرساخت در شهرستان‌های استان را وظیفه مهم دولت دانست و افزود: در طول مدت مدیریت خود برای گازرسانی، بهسازی، آبادانی، آب‌رسانی و انجام طرح‌های روستایی هادی در منطقه طالقان تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/و/ف