تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 292018
سه شنبه - 18 اردیبهشت 1397 - 22:06

عرضه‌‌ی اندروید Oreo برای هفت گوشی دیگر هواوی

شرکت هواوی حدود چندماه پیش در زمان رونمایی گوشی Mate 10 از برنامه‌ی خود برای عرضه بروزرسانی اندروید اوریو پرده برداشت و اعلام کرد که گوشی‌های Mate 9 و P10 گزینه‌های بعدی دریافت این بروزرسانی هستند. این شرکت به تازگی اعلام کرده که اندروید اوریو را برای مدل‌های بیشتری ارائه خواهد کرد.

عرضه‌‌ی اندروید Oreo برای هفت گوشی دیگر هواوی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت هواوی حدود چندماه پیش در زمان رونمایی گوشی Mate 10 از برنامه‌ی خود برای عرضه بروزرسانی اندروید اوریو پرده برداشت و اعلام کرد که گوشی‌های Mate 9 و P10 گزینه‌های بعدی دریافت این بروزرسانی هستند. این شرکت به تازگی اعلام کرده که اندروید اوریو را برای مدل‌های بیشتری ارائه خواهد کرد.

لیست مدل‌های مورد نظر شامل گوشی‌های Huawei Mate 8، Huawei P9، Huawei P9 Plusو چهار گوشی از برند زیر مجموعه آنر شامل Honor 8، Honor V8، Honor Note 8 و Honor 6X است.

اندروید اوریو برای گوشی‌های هواوی همراه با رابط کاربری EMUI 8.0 عرضه شده و قابلیت تصویر در تصویر، اصلاحاتی در نوتیفیکیشن‌ها و رابط کاربری و افزودن Autofill API را به همراه دارد. همچنین دارندگان این گوشی‌ها به دلیل پیش‌بینی اعمال کاربر از طریق هوش مصنوعی و بهینه‌سازی رم سرعت بیشتر و افت عملکرد کمتری را تجربه خواهند کرد.

در حال حاضر یک نسخه‌ی آزمایشی برای دستگاه‌های موجود در چین در حال عرضه است و پس از رفع تمام ایرادات نسخه‌ی جهانی stable آن ارائه خواهد گردید.