تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 252205
شنبه - 26 اسفند 1396 - 12:05

عرضه‌ی بروزرسانی Android Oreo 8.0 توسط سونی برای چند اکسپریا‌ی دیگر

اندروید Oreo امکانات بسیار خوب و جذابی را برای گوشی‌های اندرویدی به ارمغان می‌آورد و بسیاری از شرکت‌ها عرضه‌ی این نسخه‌ را برای گوشی‌های خود آغاز کرده‌اند. در همین راستا شرکت سونی از آغاز عرضه‌ی این نسخه از اندروید برای سه مدل دیگر از گوشی‌های اکسپریای خود خبر داد.

عرضه‌ی بروزرسانی Android Oreo 8.0 توسط سونی برای چند اکسپریا‌ی دیگر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اندروید Oreo امکانات بسیار خوب و جذابی را برای گوشی‌های اندرویدی به ارمغان می‌آورد و بسیاری از شرکت‌ها عرضه‌ی این نسخه‌ را برای گوشی‌های خود آغاز کرده‌اند. در همین راستا شرکت سونی از آغاز عرضه‌ی این نسخه از اندروید برای سه مدل دیگر از گوشی‌های اکسپریای خود خبر داد.

سونی به تازگی عرضه‌ی اندروید Oreo را برای گوشی‌های Xperia XA1، XA1 Plus و XA1 Ultraآغاز کرده است. هر سه مدل ذکر شده اکنون برای بروزرسانی آماده هستند اما دریافت آن توسط همه‌ی کاربران این گوشی‌ها ممکن است چند هفته طول بکشد زیرا این یک بروزرسانی مرحله‌ای توسط سونی است.

با وجود اینکه اطلاعی از تغییرات دیگر موجود در این بروزرسانی بجز بهبود‌های معمول اندروید اوریو وجود ندارد اما مطمئناً این بروزرسانی شامل وصله‌ی امنیتی ماه فوریه همراه خود خواهد بود.

سونی هنوز این بروزرسانی را به صورت رسمی تایید نکرده و به احتمال زیاد نیز خبری از تایید رسمی نخواهد بود. با این وجود تعدادی از کاربران Xperia XA1 گزارش داده‌اند که این بروزرسانی را با موفقیت دریافت و نصب کرده‌اند. امیدواریم این بروزرسانی به زودی به دست همه‌ی کاربران این گوشی از جمله کاربران ایرانی برسد.

این بروزرسانی به صورت OTA عرضه شده و دارای ۹۰۰ مگابایت حجم است.