به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، احمد حاج امینی  با بیان اینکه سال گذشته با مصوبه شورای اسلامی شهر برون‌سپاری بخشی از خدمات حوزه شهرسازی شهرداری به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان کلید خورد، گفت: قرار شد این دفاتر یک سال به‌صورت آزمایشی فعالیت کنند اما با توجه به بررسی‌های انجام شده توسط شورا به این نتیجه رسیدیم که در ایجاد دفاتر خدمات الکترونیکی به اهداف مورد نظرمان  نرسیدیم.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل دفاتر خدمات الکترونیکی در راستای رفاه مردم بود، تصریح کرد: اما این در حالی است که فعالیت این دفاتر نتوانست رضایت مردم را جلب کند و در برخی از آن‌ها شاهد نارضایتی مردم بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه افزود: ایجاد این دفاتر جهت واگذاری بخشی از خدمات حوزه شهرسازی شهرداری به بخش خصوصی به‌منظور تحقق برخی اهداف شامل تسریع و تسهیل در امور اجرایی و کاهش تشریفات دست و پاگیر اداری، کاهش تصدی‌گری و در پی آن کاهش بدنه پرسنلی شهرداری و تحقق شهر و دولت الکترونیک، تأمین رضایت شهروندان، افزایش بهره‌وری، وحدت رویه و شفاف‌سازی و امکان نظارت و ارزیابی دقیق از فرآیندها که باعث کاهش فساد اداری می‌گردد بوده است.

حاج امینی اظهار داشت: اکنون با گذشت یک سال از آغاز این حرکت و در پی نارضایتی مردم شورای شهر ساوه با لایحه ادامه روند فعالیت دفاتر پیشخوان مخالفت کرده و شهرداری مکلف است اقدامات لازم را در این زمینه ارائه کند.

انتهای پیام/