استانها » اصفهان » تولیدی » گزارش-مصاحبه
کد خبر : 243401
یکشنبه - 13 اسفند 1396 - 16:28

عدم استفاده ازسیستم مدیریتی؛ نقطه ضعف سازمانهای کشوراست

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان در مراسم اختتامیه ممیزی داخلی شرکت برق منطقه ای اصفهان گفت: نقطه ضعف سازمانهای در  کل کشور عدم استفاده مناسب از سیستم مدیریتی است که از با ا همیت ترین مسائل سازمانی بوده و باید به  آن توجه ویژه ای شود.

عدم استفاده ازسیستم مدیریتی؛ نقطه ضعف سازمانهای کشوراست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان در مراسم اختتامیه ممیزی داخلی شرکت برق منطقه ای اصفهان گفت: نقطه ضعف سازمانهای در  کل کشور عدم استفاده مناسب از سیستم مدیریتی است که از با ا همیت ترین مسائل سازمانی بوده و باید به  آن توجه ویژه ای شود.

موسی رضایی افزود:اگر ما سیستم نداشته باشیم و نتوانیم امور جاری سازمان را به خوبی مدیریت کنیم طبعاً در رسیدن به بسیاری از اهداف خود موفق نخواهیم بود.

وی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی و مکانیزم های مناسب ایجاد گردد تا فعالیت ها، معطوف به افراد نبوده و همه بتوانند در قالب یک سیستم مناسب وبه راحتی فعالیت های جاری سازمان را به پیش ببرند . در واقع این دیدگاه به نوعی بحث جانشین پروری را نیز در بر خواهد گرفت.

وی از ممیزان خواست تا دیدگاه سیستم نگرداشته باشند و با این دیدگاه بتوانند در نهادینه کردن فرایند ها کمک نمایند.امیدواریم برگزاری این ممیزی ها بتواند به فرآیند سیستمی کردن سازمان کمک کند و در این راستا گام برداریم.

گفتنی است،این ممیزی به مدت ۴ روزکاری وتوسط ۴۵نفرممیز در۲۱واحدستادی؛اداره انباربختیاردشت وایستگاه ۲۳۰کیلوولت شهرضا  انجام پذیرفت که نتایج حاصل ازآن۱۱۰(عدم انطباق / مشاهده وپیشنهاد) ،که ازاین مجموع۲۲درصد عدم انطباق ها ، ۳۵درصد مشاهدات و۴۳درصد پیشنهادات راشامل گردیده است.