استانها » البرز
کد خبر : 652357
یکشنبه - 5 اسفند 1397 - 20:15
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

عبور از تنگاهای اقتصادی با حفظ ارزش‌های انقلاب میسر است

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با حفظ ارزش‌های انقلاب می‌توانیم از تنگای اقتصادی کشور عبور کنیم.

عبور از تنگاهای اقتصادی با حفظ ارزش‌های انقلاب میسر است

  به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در “همایش مشق عشق” که به‌منظور تجلیل از ایثارگران عرصه فرهنگ و هنر و ایثارگران دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان البرز امروز در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، گفت: با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از گردنه خطرناک به وجود آمده اقتصادی در کشور عبور خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه با همدای و همراهی خواهیم توانست گام‌های مؤثری برداشت، افزود: خوشبختانه مسیر راه آینده ما برای برداشتن گام دوم انقلاب مشخص شده است و در این راه نقش اصحاب هنر و رسانه در تحقق شعار انقلاب و حفط ارزش‌ها پررنگ و تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه باید دست در دست هم دهیم تا زحمات هزاران شهید و ایثارگر را پاس داریم، یادآور شد: در حوزه دفاع مقدس اصحاب فرهنگ و رسانه نقش بسیار مفیدی را ایفا کرده‌اند و در شرایط  اقتصادی تنها راه نجات حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: طی این آیین ۲۸رزمنده، ۱۶ فرزند شهید، ۷جانباز، ۷برادر شهید و ۷خواهر شهید مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲