استانها » البرز
کد خبر : 820511
پنجشنبه - 14 شهریور 1398 - 18:15

طرح «دستچین» در بازارروزهای کرج اجرا می شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از تهیه دستورالعملی در خصوص فروش میوه دستچین در برخی غرفه‌های بازار روزهای کرج خبر داد و اظهار کرد: این دستورالعمل به زودی ابلاغ می‌شود.

طرح «دستچین» در بازارروزهای کرج اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، عباس وحیدی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: طی سال‌های گذشته خرید میوه دستچین در بازار روزهای کرج مرسوم نبود و شهروندان میوه‌های موردنیاز خود را به صورت درهم خریداری می‌کردند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج ادامه داد: با توجه به درخواست شهروندان برای خرید میوه‌های با کیفیت بالاتر، امکان خرید میوه دستچین در دو بازار روز شهر به صورت پایلوت به وجود آمد که با استقبال شهروندان مواجه شد.

وی از تهیه دستورالعملی در خصوص فروش میوه دستچین در برخی غرفه‌های بازار روزهای کرج خبر داد و اظهار کرد: این دستورالعمل به زودی ابلاغ می‌شود؛ قیمت میوه‌های دستچین در مقایسه با میوه‌های درهم ۱۰ درصد گرانتر است، اما باز هم در مقایسه با میوه فروشی‌های سطح شهر، برای شهروندان ارزانتر تمام می‌شود.

وحیدی با اشاره به نظارت جدی بر فعالیت غرفه داران بازار روزها مطرح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، مراتب را به مدیران میادین و رؤسای بازار روزها گزارش دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح دستچین تأثیر بسزایی در افزایش مراجعه شهروندان به بازار روزها برای خرید روزانه دارد، اذعان کرد: «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب»، «تنوع محصول» و «مشتری مداری» چهار اصلی هستند که اجرای آن ها در میادین و بازارهای میوه و تره بار با جدیت و دقت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/