اردستان » تولیدی » حمید فرخی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 767893
یکشنبه - 23 تیر 1398 - 22:55
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

طرح جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین شود

رئیس اداره ارشاد اردستان گفت: به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید نسبت به ارائه طرحی جامع اقدام شود که در آن تعمیق ارزش‌های دینی و افزایش اعتماد اجتماعی مدنظر باشد.

طرح جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فضل الله بصیرت، پیش از ظهر شنبه در جلسه نشاط اجتماعی اردستان اظهار داشت: یک جامعه شاد و امیدوار با خروجی و دستاوردهای خوب و ا انرژی شاخص‌هایی مانند رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی و در مجموع رضایت اجتماعی و با یک جامعه غمگین بسیار متفاوت است.

برنامه هدفمند مورد استقبال خانواده های اردستانی

وی تاکید کرد: در سنوات گذشته ثابت شده که برنامه هایی هدفمند و جامع خانوادگی مورد استقبال اردستانی ها قرار می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید نسبت به ارائه طرح جامعی برای بسط و گسترش روحیه نشاط، شادابی، امیدواری، اعتماد اجتماعی و تعمیق ارزش‌های دینی و هنجارهای اجتماعی اقدام شود.

وی ابراز داشت: مسئولان نیز می توانند در راستای تقویت شاخصهای موثر بر نشاط اجتماعی باتوجه کردن به موضوعاتی مانند افزایش اشتغال و کم کردن بیکاری، تقویت امنیت شغلی و برداشتن موانع ازدواج در این مسیرگام بردارند.

افزایش نشاط اجتماعی موجب تقویت اعتماد مردم به نظام می شود

بصیرت افزود: افزایش نشاط اجتماعی موجب سطح اعتماد مردم به کشور و نظام می شود تا در راستای اتحاد جامعه کارهای مثبتی انجام شود.

وی با ارائه پیشنهادی به آموزش و پرورش گفت: در راستای افزایش نشاط اجتماعی میان خانواده ها و دانش آموزان بهتر است در چند مدرسه که از امکانات خوبی برخوردارند در فصل های تابستان برنامه ریزی های هدفمند برای اوقات فراغت انجام شود.