استانها » البرز
کد خبر : 634227
سه شنبه - 16 بهمن 1397 - 19:48
استاندار البرز:

طرح بیابان‌زدایی در اشتهارد اجرا می‌شود

استاندار البرز ضمن اشاره به مشکلات مربوط به شرایط آب و هوایی اشتهارد گفت: طرح بیابان‌زدایی در این شهرستان به‌منظور مقابله با ریز گردها انجام خواهد شد.

طرح بیابان‌زدایی در اشتهارد اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیز الله شهبازی در حاشیه سفر یک‌روزه خود به اشتهارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر ۴۴ پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی در این اشتهارد، افزود: طرح‌هایی که در اشتهارد آغاز شده طبق گفته مسؤولان استانی ۲۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دولتی در آن‌ها انجام خواهد گرفت.

شهبازی در ادامه به مشکلات مربوط به شرایط آب و هوایی اشتهارد اشاره کرد و گفت: طرح بیابان‌زدایی در این شهرستان به‌منظور مقابله با ریز گردها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان خیر ساز اشتهارد از مواردی بود که نیاز به بررسی داشت و مدت دو سال معطل‌مانده است و در جلسات امروز موردبررسی قرار گرفت.

استاندار البرز تصریح کرد: تأمین و تجهیز اورژانس و آمبولانس در راستای خدمات‌رسانی در حوزه سلامت نیز در دستور کار جدی مسؤولان قرار دارد.

شهبازی در پایان به طرح کلنگ‌زنی شبکه گازرسانی در چهار روستای اشتهارد خبر داد و اضافه کرد: با انجام این طرح سراسر شهرستان اشتهارد از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/ف