استانها » البرز
کد خبر : 637652
دوشنبه - 22 بهمن 1397 - 14:15
رییس کمیسیون معادن مجلس:

ضعف مدیریت داخلی در کنار تحریم‌های خارجی عامل بروز مشکلات اقتصادی است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: هم ضعف مدیریت در کشور داریم و هم تحریم‌های بی‌سابقه دشمن که موجب شده است مردم دچار مشکلاتی شوند. در جنگ اقتصادی هستیم و این جنگ با زندگی مردم سروکار دارد.

ضعف مدیریت داخلی در کنار تحریم‌های خارجی عامل بروز مشکلات اقتصادی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی گفت: مردم ما با انقلابشان عجین هستند و آمده اند با آرمان های انقلاب و امما راحل(ره) بیعت کنند و ملاحظه می کنید که چه شور و اشتیاقی در پیر و جوان هست و برخی حتی با ویلچر آمده اند و نخواسته اند از این حرکت مردمی باشکوه جا بمانند.

رییس کمیسیون معادن مجلس گفت: باید قدر این مردم را بدانیم، مردمی که حاضرند برای انقلاب هرچه در توان دارند فداکاری کنند و از جان و مال خود مایه بگذارند. این مردم در طول این چهل سال در فراز و نشیب‌های مختلفی با انقلاب همراه بوده اند و مسؤولین باید تمام تلاش خود را بکنند تا مشکلات مردم حل شود.

اکبریان گفت: هم ضعف مدیریت در کشور داریم و هم تحریم‌های بی‌سابقه دشمن که موجب شده است مردم دچار مشکلاتی شوند. در جنگ اقتصادی هستیم و این جنگ سخت‌تر از جنگ نظامی و سیاسی است و به طور مستقیم با زندگی مردم سروکار دارد اما باید ایستادگی کنیم و با درایت، تلاش و تحمل سختی‌ها این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و دشمن را ناکام کنیم.

انتهای پیام/و/ف