استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 729727
شنبه - 11 خرداد 1398 - 20:37

صهیونیست‌ها راهی جز پذیرش نابودی خود ندارند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طرح مسئله معامله قرن گفت: صهیونیست‌ها راهی جز پذیرش نابودی خود ندارند و باید فلسطین را رها کنند و این طرح اجرایی نخواهد شد.

صهیونیست‌ها راهی جز پذیرش نابودی خود ندارند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  یدالله جوانی ظهر امروز در جمع مردم خراسان شمالی طی راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به برگزاری این مراسم در بیش از ۹۵۰ شهر کشور اظهار کرد: روز قدس، یادگار امام است که مردم در ۹۵۰ شهر و دیگر ملت‌ها در صدها نقطه از جهان با فریادهای خود استکبار جهانی و دولت‌های مرتجع را به لرزه درآوردند و پیام خود را به آنان منتقل کردند.

وی افزود: روز قدس در منظومه فکری امام جایگاه خاصی را داشت زیرا اسلام ناب در منظومه فکری یک اصل بنیادی بوده و همه مواضع و رفتارهای امام به این اصل برمی‌گردد لذا اسلام ناب را امام آشکار کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اعتقاد امام بر مسیر نهضت رسول‌الله ادامه داد: وقتی اسلام منافع سودجویان را با چالش روبرو کرد، آنها به دنبال تحریف اسلام برآمدند لذا ابتدا با توطئه‌های یهود و سپس بنی امیه و بنی عباس و در زمان حاضر امریکا به دنبال جا انداختن نگاه نادرست نسبت به اسلام بوده‌اند.

وی با تعریف دقیق اسلام از منظر امام راحل گفت: اسلام عقلانی، معنویت‌گرا و عدالت محور با دو رویکرد عبودیت و ایستادن مقابل طاغوت و مبارزه با آن است و این حقیقت اسلام پیام تمام انبیا الهی است.

جوانی افزود: امام با معرفی اسلام به ملت‌ها، مبارزه با ظلم را به همگان یاد دادند و اسلام بی‌تفاوت نسبت به اوضاع را کنار زد.

وی نگاه به فلسطین را برآمده از حساسیت امام نسبت به جهان اسلام عنوان و اظهار کرد: امام راحل نگاه‌ها را متوجه فلسطین کردند و معتقد بودند که این پاره تن اسلام باید به اسلام برگردد.

معاون سیاسی سپاه حضور ملت را خنثی‌کننده تمام توطئه‌های دشمنان طی ۴۰ سال اخیر عنوان کرد و افزود: در پرتو مقاومت مردم ایران، مقاومتی در منطقه پدید آمد که روند تحولات را دگرگون ساخته و امروز دشمنان برخلاف چهل سال شاهد مقاومت بی‌نظیر در منطقه هستند.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب، رژیم صهیونیستی در رویای نیل تا فرات با تمام امکانات و اختیارات بود و بین اعراب رعب ایجاد شده بود و ایده سازش مطرح شد اما امام ملت و مردم مسیر جدیدی را در پیش روی امت اسلامی قراردادند.

جوانی افزود: در این چهل سال، انقلاب اسلامی معادله قدرت را عوض کرد و به گواه کارشناسان جهان اگر چهل سال قبل می‌گفتند ارتش رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است اما امروز می گویند محور مقاومت شکست‌ناپذیر شده است.

وی شکست رژیم اشغالگر قدس در برابر لبنان و غزه را به برکت انقلاب اسلامی در منطقه دانست و افزود: صهیونیست‌ها راهی جز پذیرش نابودی خود ندارند و باید فلسطین را رها کنند.

معاون سیاسی سپاه در ادامه به موضوع معامله قرن نیز اشاره کرد و گفت: طرحی با عنوان معامله قرن مطرح‌شده که گمان می‌کنند رژیم صهیونیستی را می‌تواند نجات دهد اما باید بدانند که اگر در این چهل سال طرح‌هایشان به نتیجه رسیده این طرح نیز اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تنها راه رسیدن به عزت اسلامی اعلام بیزاری از دشمنان اسلام است افزود: امروز در منطقه مقاومت، مردم پایه بوده و این شبکه شکست‌ناپذیر است.

جوانی در پایان تصریح کرد: با معامله قرن دنبال نابودی آرمان فلسطین هستند اما جرئت و توان این را ندارند زیرا آن‌ها نتوانستند درگذشته سنگ‌ها را از دست مردم فلسطین بگیرند، حالا چطور می‌خواهند موشک‌ها را بگیرند؛ لذا موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/ر