نایب‌رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان:

صنایع مادر باید تأمین مواد اولیه صنایع کوچک و متوسط و حمایت مالی از آنها را دنبال کنند  

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان درباره اینکه اتاق بازرگانی در دوره نهم چه برنامه‌ای برای رفع رکود صنایع خرد و متوسط در استان دارد، گفت: با تلاش هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در دوره هشتم، کمیته‌ای برای صنایع کوچک و متوسط در کمیسیون صنایع تشکیل شد.

صنایع مادر باید تأمین مواد اولیه صنایع کوچک و متوسط و حمایت مالی از آنها را دنبال کنند  

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نایب‌رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان درباره اینکه اتاق بازرگانی در دوره نهم چه برنامه‌ای برای رفع رکود صنایع خرد و متوسط در استان دارد، گفت: با تلاش هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در دوره هشتم، کمیته‌ای برای صنایع کوچک و متوسط در کمیسیون صنایع تشکیل شد. از این پس، صنایع مادر باید تأمین مواد اولیه صنایع کوچک و متوسط و حمایت مالی از آنها را دنبال کنند که از جمله مشکلات بزرگ این بنگاه‌ها است.

مجتبی ملا احمدی در نشست خبری انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در دوره نهم و معرفی اعضای لیست مورد حمایت تشکل‌ها و فعالان اقتصادی   افزود: آموزش پرسنل واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نیز در دستور کار کمیسیون آموزش قرار گرفت و در دوره آینده اتاق، باید روی عملیاتی کردن این موضوع تمرکز بیشتری صورت گیرد.

وی درباره راه‌کارهای اتاق بازرگانی برای رفع مشکل سرمایه‌گریز شدن اصفهان بیان کرد: یکی از مشکلات فعالان اقتصادی معضلات بانکی است. در این زمینه ۱۰ مورد را پیگیری کردیم که به مصوبه ملی تبدیل و ابلاغ شد. همچنین میز طلا و میز نساجی را به اصفهان آوردیم و ۴ مرحله بخشودگی جرائم مالیاتی برای فعالان اقتصادی استان گرفتیم.