استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 554457
دوشنبه - 12 آذر 1397 - 22:05
در شورای اداری شیروان؛

صف مردم برای خرید کالا برازنده نظام نیست / لزوم برخورد با افزایش قیمت‌های خودسرانه

امام‌جمعه شیروان گفت: برازنده انقلاب و نظام نیست مردم برای خرید کالاها صف بکشند.

صف مردم برای خرید کالا برازنده نظام نیست / لزوم برخورد با افزایش قیمت‌های خودسرانه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از شیروان ، حجت‌الاسلام حسین کوثری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شیروان بابیان اینکه حق حاکمیت تمام هستی با خداوند متعال است گفت: امروز به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور ما در سایه وجود ولایت‌فقیه و قانون اساسی به خوبی مدیریت می‌شود.

امام‌جمعه شیروان با گرامیداشت روز مجلس افزود: شهید مدرس جهت دفاع از منافع ملت در مقابل زور و ظلم ایستادگی کرد و نهایتاً با دهان روزه به شهادت رسید.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و ‌… موجود در فضای جامعه و بین مردم گفت: مدیران جلسات هفتگی داخلی داشته باشند و کارمندان را نسبت به تکریم شایسته ارباب‌رجوع توجیه کنند.

کوثری گفت: همه ما به خوبی در جریان گرانی‌ها هستیم و باید با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی اضطراب‌ها و ناهنجاری را در سطح شهرستان کم کنیم.

وی بابیان اینکه این بعد از گذشت ۴۰ سال، برازنده انقلاب و نظام نیست مردم برای خرید کالاها صف بکشند افزود: نظارت بر بازار باید تقویت شود مگر مردم چه گناهی دارند که اجناس را باید گران بخرند یا در صف خرید کالا معطل شوند و در این راستا می‌توان از توان بسیج هم استفاده کرد تا زمینه آسایش و ثبات بازار فراهم شود.

امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه مسئولین باید اقدامات انجام‌شده توسط نظام و انقلاب را برای مردم تشریح کنند افزود: قطعاً با این اقدام جلوی بسیاری از توطئه دشمنان گرفته خواهد شد.

اولویت خرید ادارات شیروان باید از تولیدات داخل شهرستان باشد

امین رضا مرآتی همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: اولویت خرید ادارات شیروان باید از تولیدات داخل شهرستان باشد و ادارات باید با خرید محصولات تولیدی داخل شهرستان، زمینه ایجاد و حفظ اشتغال را داشته باشند.

فرماندار شهرستان شیروان افزود: در بحث افزایش خودسرانه قیمت‌ها حتماً با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی بابیان اینکه دهه فجر امسال باید جشن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود گفت: اطلاع‌رسانی اقدامات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید و نظام در کنار بیان مشکلات باید از اولویت‌های کاری و اداری مدیران باشد.

نماینده عالی دولت در شیروان افزود: اگر بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به خوبی تبیین کنیم بسیاری از مشکلات و ابهامات برای مردم برطرف می‌شود.

مرآتی بابیان اینکه بحث معیشت و اشتغال مهم‌ترین مشکلات در جامعه فعلی است افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز غیردولتی همچون جهاد دانشگاهی، مرکز رشد و …، کمک مردم و حمایت دولت می‌توانیم زیرساخت‌های خوبی در حوزه اشتغال و کارآفرینی ایجاد کنیم.

فرماندار شیروان همچنین با اشاره به لزوم تأمین زیرساخت‌های آسایش و رفاه معلولین در شهرستان گفت: در حوزه تأمین حقوق معلولین باید همه تلاشمان را بکار ببریم و کمترین کار، مناسب سازی معابر برای این قشر از جامعه است.

انتهای پیام/