حج و زیارت و وقف » فرهنگ و هنر
کد خبر : 324038
چهارشنبه - 23 خرداد 1397 - 20:00

صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد

صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت به منظور بیان نظرات، سؤالات و دغدغه‌های زائران و افراد مرتبط با حوزه حج و زیارت در پیام‌رسان گپ راه‌‌اندازی شد.

صفحه ارتباط مردمی رئیس سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حج تمتع سال ۹۷ با شعار «حج، تحول روحی و اخلاقی، سبک زندگی دینی، عزت و کرامت اسلامی» برپا می‌شود.

با توجه به آغاز روز شمار سفر حج تمتع و لزوم هماهنگی‌های لازم به منظور برپایی پرشور این سفر معنوی، سازمان حج و زیارت پیام‌رسان گپ را برای اطلاع‌رسانی از وضعیت حج و اخبار آن انتخاب کرده است و از زائران و خانواده‌های آن‌ها نیز خواسته تا با نصب این برنامه از اقدامات حج ۹۷ مطلع شوند.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز برای ارتباط با زائران و افراد مرتبط با حوزه حج و زیارت، صفحه ارتباط مردمی در پیام‌رسان گپ راه‌‌اندازی کرده است تا افراد بتوانند به صورت مستقیم نظرات، سؤالات و دغدغه‌های خود را با ریاست سازمان حج و زیارت در میان بگذارند.

بر همین اساس علاقه‌مندان به برقراری ارتباط با رئیس سازمان حج و زیارت می‌توانند به شناسه کاربری mohammadi_haj@ در پیام‌رسان گپ مراجعه کنند.

 اولین گروه زائران خانه خدا از ۲۷ تیرماه به حج تمتع مشرف می‌شوند که امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ نفر از کشورمان در این سفر معنوی حضور دارند.

انتهای پیام/