روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان

صد و بیست و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان انتخاب اعضا ناظر سازمان ها/ نماینده کمیسیون معاملات

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان، در بخش نخست صد و بیست و دومین جلسه رسمی شورا مورخ ۱۴/۷/۹۸ به استناد نامه شهردار کاشان در خصوص اجرای مفاد تبصره یک ماده پنج اساسنامه سازمان های مشمول ماده ۵۴، نمایندگان ناظر در سازمان های حمل و نقل بار و مسافر،سازمان سیما،منظر و فضای سبز و سازمان فرهنگی ورزشی با اکثریت آراء انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان، در بخش نخست صد و بیست و دومین جلسه رسمی شورا مورخ ۱۴/۷/۹۸ به استناد نامه شهردار کاشان در خصوص اجرای مفاد تبصره یک ماده پنج اساسنامه سازمان های مشمول ماده ۵۴، نمایندگان ناظر در سازمان های حمل و نقل بار و مسافر،سازمان سیما،منظر و فضای سبز و سازمان فرهنگی ورزشی با اکثریت آراء انتخاب شدند.

بدین ترتیب آقایان علی هاشمی طاهری،دکتر علیرضا مفرح و سرکار خانم عفت پدرام فر به عنوان عضو ناظر در جلسات شورای سازمان های مذکور معرفی شدند.

در ادامه اعضای شورای شهر به استناد مفاد قانونی و نظرات مطرح شده در خصوص معرفی نماینده شورا در کمیسیون مناقصه و مزایده (معاملات شهرداری)،ضمن تقدیر از زحمات آقای توفیقی عضویت ایشان را لغو و مقرر گردید شهردار کاشان نسبت به معرفی نماینده جدید به شورا اقدام نمایند.

ابراهیم قربانی