استانها » البرز
کد خبر : 828748
دوشنبه - 25 شهریور 1398 - 16:48

صدور اخطاریه پلمب برای ۲۱ واحد فروش و تعمیر تلفن همراه در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: برای ۲۱ واحد صنفی فروش و تعمیر تلفن همراه در البرز اخطاریه پلمب صادر و ۲۷۷ گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل مشکوک به سرقتی کشف شد.

صدور اخطاریه پلمب برای ۲۱ واحد فروش و تعمیر تلفن همراه در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در راستای نظارت بر مراکز فروش و تعمیر گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن و همچنین پیشگیری از خرید و فروش و تعمیر موبایل های سرقتی، طرح بازدید از صنف یاد شده در دستورکار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح که به صورت همزمان و با همکاری سایر پلیس های تخصصی در سطح استان اجرا شد، از ۱۲۰ واحد صنفی بازدید به عمل آمد و در این راستا برای ۲۱ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر شد؛ در این طرح ۲۷۷ گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل مشکوک به سرقتی کشف و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری سایر پلیس های تخصصی در راستای پیشگیری از خرید و فروش اموال سرقتی، به صورت مستمر طرح های بازدید از صنوف مختلف را در دستورکار خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/