تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 347161
سه شنبه - 19 تیر 1397 - 17:55

شیائومی ردمی ۶A (نسخه مجهز به ۳ گیگابایت رم) دهم جولای وارد بازار می شود

در گذشته شیائومی ردمی ۶A به صورت رسمی معرفی شده بود. با این حال نسخه مجهز به ۳ گیگابایت رم این دستگاه به تازگی رونمایی شده و قرار است دهم جولای روانه بازار شود.

شیائومی ردمی ۶A (نسخه مجهز به ۳ گیگابایت رم) دهم جولای وارد بازار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در زمان معرفی گوشی شیائومی ردمی ۶A این دستگاه در نسخه ای مجهز به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. حال این شرکت چینی اعلام کرده از تاریخ ۱۰ جولای نسخه دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در دسترس خریداران قرار می دهد.

این نمونه جدید در وب‌سایت JD.com قرار گرفته است و با قیمت ۱۰۵ دلار به فروش می رسد. این قیمت در مقایسه با نسخه مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی شیائومی ردمی ۶ نزدیک به ۱۵ دلار کمتر است.

شیائومی ردمی ۶A از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده ۱۲ نانومتری هلیو A22 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز تامین می کند. در بخش پشتی این دستگاه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده و در جلوی آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تصاویر کاربران را ثبت می کند.

شیائومی برای کاهش قیمت این دستگاه مجبور شده سنسور اثر انگشت را از آن حذف کند. با این حال شیائومی ردمی ۶A دارای قابلیت فیس آنلاک است. این گوشی هوشمند از هوش مصنوعی برای ترجمه، تبدیل واحدهای پول و اندازه گیری کالری غذاها بهره می برد.

از درگاه های ارتباطی این دستگاه می توان به وای فای، بلوتوث نسخه ۴.۲ و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. این اسمارت فون از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. شیائومی از این محصول اینفرارد را حذف کرده است بنابراین نمی توان توسط آن دستگاه های الکترونیکی را کنترل کرد.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو ۸.۱ و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه با ۳ گیگابایت رم از روز سه شنبه روانه بازار می شود.