استانها » تهران » تولیدی » سمیه داداش زاده
کد خبر : 1028997
دوشنبه - 29 خرداد 1402 - 12:32
سرپرست شهرداری رباط کریم:

شهروندان قبل از خرید املاک نسبت به بررسی مشخصات ملک و استعلام از شهرداری اقدام نمایند

سرپرست شهرداری رباط کریم گفت : شهروندان عزیز اگر قصد خرید املاک تجاری را دارند ، هنگام تنظیم سند رسمی علاوه بر مفاصا حساب مالیاتی، مفاصا حساب شهرداری را حتما باید اخذ کنند.

شهروندان قبل از خرید املاک نسبت به بررسی مشخصات ملک و استعلام از شهرداری اقدام نمایند

سمیه داداش زاده

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرپرست شهرداری رباط کریم در گفتگو با خبرنگار ربیع گفت : شهروندان عزیز اگر قصد خرید املاک تجاری را دارند ، هنگام تنظیم سند رسمی علاوه بر مفاصا حساب مالیاتی، مفاصا حساب شهرداری را حتما باید اخذ کنند و علاوه بر این مهم مفاصا حساب تامین اجتماعی و اتحادیه صنفی که ملک تجاری تحت نظارت آن فعالیت می نمایند ، باید اخذ شود ، در غیر این صورت اگر این بدهی ها به هر دلیلی پرداخت نشود خریدار می بایست این مبالغ را پرداخت نماید .

مهندس مهدی پور در ادامه اظهار کرد: نکته بعدی ، املاک قولنانه ای می باشد با توجه به اینکه املاک قولنامه‌ای در بیشتر موارد توسط واسطه‌ها و بدون رعایت سرانه‌ها به قطعات کوچک تفکیک و بدون استعلام از شهرداری خرید و فروش می‌شود، مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان ایجاد می‌کند.
سرپرست شهرداری رباط کریم در خاتمه افزود: در بعضی از موارد نیز املاک تفکیک شده بصورت اسناد رسمی و عادی (قولنامه‌ای ) خارج از محدوده و در زمین‌های کشاورزی است که عملاً امکان صدور پروانه ساختمانی برای آنها وجود ندارد .

سمیه داداش زاده