ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 751324
پنجشنبه - 6 تیر 1398 - 09:50
سعید ابریشمی راد

شهردار کاشان: ورود دبیرخانه شورای عالی ترافیک کشور در زمینه تصویب یک پروژه ترافیکی سابقه نداشته است

شهردار کاشان در آیین افتتاح بوستان راهب به عنوان نخستین بوستان ویژه نابینایان کاشان بیان کرد:ورود دبیرخانه شورای عالی ترافیک کشور در زمینه تصویب یک پروژه ترافیکی سابقه نداشته است.

شهردار کاشان:  ورود دبیرخانه شورای عالی ترافیک کشور در زمینه تصویب یک پروژه ترافیکی سابقه نداشته است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار کاشان در آیین افتتاح بوستان راهب به عنوان نخستین بوستان ویژه نابینایان کاشان بیان کرد:ورود دبیرخانه شورای عالی ترافیک کشور در زمینه تصویب یک پروژه ترافیکی سابقه نداشته است.

سعید ابریشمی راد در آیین افتتاح بوستان راهب به عنوان نخستین بوستان ویژه نابینایان کاشان و یکی از پروژه های طرح چلچراغ توسعه اظهار کرد:شاید این پروژه از لحاظ مقیاس با دیگر فعالیت های حوزه مدیریت شهری در رأس قرار نگیرد اما از دو منظر «مدیریت مشارکتی» و «نگاه عدالت محور به اقشار مختلف جامعه»یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهر به شمار می آید.
وی، در خصوص تحقق مشارکت مردم در اداره و توسعه شهر به عنوان اصل درست تجلی یافته در این پروژه بیان کرد: خیرین در کاشان یکی از ظرفیت های فوق العاده برای عملیاتی شدن این رویکرد محسوب می شوند چنانکه شهرداری کاشان در این دوره انجمن خیرین عمران و توسعه شهری را بنا نهاد و آن را به ثبت رسمی رسانید.
شهردار کاشان، توجه به نیاز قشر برخوردار از حقوق شهروندی و البته مستحق نگاه ویژه و عدالت محور را ویژگی بارز دیگر اجرای این پروژه دانست و گفت: پاسخ به نیازهای آحاد جامعه و اقشار مختلف وظیفه ای است که نباید مدیریت شهری نسبت به آن بی اعتنا باشد.
 ابریشمی راد در ادامه به تصویب پروژه زیرگذر نیز اشاره و عنوان کرد: شاید در هیچ شهری در ایران سابقه نداشته که برای تصویب اجرای یک پروژه ترافیکی، دبیرخانه شورای عالی ترافیک وزارت کشور -که طبیعتا دارای وظیفه بررسی و تصویب طرح های جامع حمل و نقل و ترافیک است- به عرصه ورود پیدا کنند و این امر البته نشان دهنده اهمیت و جایگاه کاشان بزرگ است.
 وی، سپس با اشاره به اظهارنظر یکی از افراد حاضر در نشست دیروز شورای هماهنگی ترافیک استان که ضمن تایید طرح، نگرانی از توان اجرا و اتمام آن را دلیل دغدغه خود بیان کرده بود اشاره و عنوان کرد: پس از  نشست، با این میهمان عزیز نه در قالب شهردار بلکه در مقام شهروند کاشانی تماس گرفتم و به او گفتم که با آن کلام، ادبیات و جملات تان به توانمندی مردم کاشان به عنوان صاحبان و سرمایه‌های اصلی این شهر توهین کردید؛ نباید شهری که شهروندان سخاوت مندش تنها ۲۰ میلیارد تومان برای کمک به حادثه دیدگان سیل کمک می کنند دست کم گرفت و به یقین مردم شریف خطه نخستین ها لایق بهترین ها هستند.
 ابریشمی راد تصریح کرد: اگر مدیران کاشان، امکانی برای ارائه خدمت یافته اند قطعا به واسطه و پشتیبانی مردم سخاوتمند، خیَر، فهیم و بزرگوار این خطه کهن است.