ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 935606
چهارشنبه - 16 بهمن 1398 - 13:01
  سعید ابریشمی‌راد

شهردار کاشان مطرح کرد اختصاص فضاهای تفریحی و گردشگری گسترده در بزرگ‌ترین پارک شهری

  سعید ابریشمی‌راد در مراسم کلنگ‌زنی پارک الهیه به عنوان بزر‌گ‌ترین پارک شهری، ضمن تقدیر از اداره کل راه‌ و شهرسازی استان، فرمانداری ویژه و همچنین راه و شهرسازی کاشان در زمینه تخصیص زمین با کاربری فضای سبز به شهرداری گفت:این پروژه در طی چند فاز احداث شده و یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری محسوب می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع،   سعید ابریشمی‌راد در مراسم کلنگ‌زنی پارک الهیه به عنوان بزر‌گ‌ترین پارک شهری، ضمن تقدیر از اداره کل راه‌ و شهرسازی استان، فرمانداری ویژه و همچنین راه و شهرسازی کاشان در زمینه تخصیص زمین با کاربری فضای سبز به شهرداری گفت:این پروژه در طی چند فاز احداث شده و یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری محسوب می‌گردد.
وی با اشاره به آغاز احداث پارک بزرگ شهر در ابتدای دهه ۸۰ عنوان کرد: این پروژه ابتدا یک محدوده کوچک را شامل می‌شد اما امروز یک هدیه پنج هکتاری برای مردم شریف کاشان به شمار می‌آید و این امر نشان‌دهنده افق بلند نگاه مدیران آن دوران نسبت به حوزه فضای سبز است.
شهردار کاشان تأکید کرد: امیدوارم این پارک هم در طول سالیان با تکمیل شدن مستمر و تدریجی، سرمایه‌ای ارزشمند دیگری برای مردم کاشان به ارمغان آورد.
ابریشمی‌راد متذکر شد: برای این پروژه در مجموع ۲۰ هکتار از جمله فضاهای گردشگری و تفریحی پیش بینی شده که انشالله این اتفاق می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این پروژه موثر باشد.