آذربایجان شرقی » استانها » تولیدی » لیلا پاشائی
کد خبر : 914648
چهارشنبه - 11 دی 1398 - 11:54

شهرداری منطقه ۹ رتبه نخست مناطق ۱۰ گانه تبریز را کسب کرد

در راستای خیز بلند عمرانی سال ۹۸ و در ۸ ماهه‌ی سال جاری، تحقق بودجه‌ی عمرانی با ۵۹/۴۶ درصد و تحقق درآمدی با ۱۵۵ درصد، کسب رتبه‌ی نخست را در بین مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز نصیب شهرداری منطقه ۹ کرده است.

شهرداری منطقه ۹ رتبه نخست مناطق ۱۰ گانه تبریز را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در راستای خیز بلند عمرانی سال ۹۸ و در ۸ ماهه‌ی سال جاری، تحقق بودجه‌ی عمرانی با ۵۹/۴۶ درصد و تحقق درآمدی با ۱۵۵ درصد، کسب رتبه‌ی نخست را در بین مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز نصیب شهرداری منطقه ۹ کرده است.

شهردار منطقه ۹ تبریز اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی برای اجرای پروژه‌های شاخص و ماندگار عمرانی در سال ۹۸ و رویکرد خدماتی و عمرانی در سطح حوزه‌ی استحفاظی، این منطقه موفق به کسب رتبه‌ی نخست تحقق بودجه‌ی مصوب عمرانی در مدت ۸ ماه سال ۹۸ و در بین مناطق ۱۰ گانه ی شهرداری تبریز شد.

مهندس بهرام نسیانی افزود: بر این باوریم که در سایه‌ی تلاش جهادی و همت مضاعف می‌توان به قله‌های کمال رسید؛ همچنانکه با تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری منطقه ۹ و بالاخص همکاران پرتلاش معاونت فنی و عمرانی توانستیم به این مهم دست یابیم.

این مقام مسوول در تشریح این موفقیت خاطرنشان کرد: با تحقق ۵۹/۴۶ درصدی بودجه عمرانی و رشد قابل توجه نسبت به سال گذشته می‌توان عملکرد عمرانی این منطقه را موفق و چشمگیر ارزیابی کرد.

وی اجرای پروژه‌های شاخص منطقه از جمله پروژه‌ی پل بزرگ خلعت پوشان، ورودی جدید تفرجگاه ائل باغی، کانال هدایت و جمع آوری آبهای سطحی و … را از اهم پروژه هائی دانست که در دستور کار منطقه ۹ قرار داشته و در برنامه ریزی های آتی، بر اجرا و تکمیل آنها متمرکز خواهیم بود.

شهردار منطقه ۹ تبریز، اجرای پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده را منوط به برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت دانست و صرفه جوئی، کاهش هزینه‌های جاری و مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض را از جمله‌ی مواردی برشمرد که می‌تواند به درآمد لازم جهت هزینه در اجرا و تکمیل این پروژه‌ها کمک شایانی کند.

نسیانی اضافه کرد: خوشبختانه روند صعودی تحقق درآمدی منطقه ۹ همچنان تداوم دارد و طبق اعلام معاونت برنامه ریزی و توسعه‌ی سرمایه‌ی انسانی شهرداری تبریز، این منطقه توانسته طی دوره‌ی ۸ ماهه‌ی سپری شده از سال جاری و با تحقق ۱۵۵ درصدی بودجه و با کسب رتبه‌ی برتر، همچنان بهترین عملکرد را در بین مناطق ۱۰ گانه ی کلانشهرتبریز داشته باشد.