استانها » البرز
کد خبر : 749315
دوشنبه - 3 تیر 1398 - 21:41

شناسایی ۲۴۰ متخلف عرضه مواد غذایی در فردیس

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس به بازرسی مستمر مأموران بهداشت از واحد های عرضه مواد غذایی اشاره کرد و گفت: ماه گذشته بیش از ۲۴۰ متخلف این حوزه شناسایی و بسته به میزان تخلف جریمه شدند.

شناسایی ۲۴۰ متخلف عرضه مواد غذایی در فردیس

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس،  محمدرضا ترابی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان فردیس امروز  گفت: شبکه بهداشت شهرستان فردیس در ماه گذشته سال جاری در راستای حفظ سلامت شهروندان بیش از چهار هزار بازدید و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی داشته است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فردیس با اشاره به اینکه مراکزی که به صورت غیربهداشتی فعالیت داشتند شناسای و مشمول تذکر جدی شدند، اظهار کرد: در این راستا بیش از ۲۴۰ مورد تخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند. همچنین برخی از متخلفین مشمول صدور اخطار شدند.

این مقام مسؤول افزود: در این مدت پس از سرکشی بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان از مراکز، تعطیلی موقت ۷۴ مرکز صورت گرفت و حدود هزار و ۳۹۲ کارت بهداشت برای مراکز صادر شد.

ترابی با بیان اینکه نمونه برداری از ۴۳ مورد مواد غذایی در شهر فردیس انجام شده است، بیان کرد: سنجش آب آشامیدنی از دیگر اقدامات شبکه بهداشت شهر فردیس بود که سنجش ۱۳۲ نمونه از آب آشامیدنی صورت گرفته است و کلرسنجی آب آشامیدنی هزار و ۸۸  مورد و سنجش با تجهیزات پرتابل ۸۸۱ مورد بوده است.

این مقام مسؤول در ادامه از کشف و معدوم سازی بیش از سه هزار و ۱۰۰  کیلوگرم مواد فاسد در شهرستان فردیس خبر داد.

ترابی از یدسنجی ۲۵۰ نمک خوراکی خبر داد و گفت: رسیدگی به شکواییه های بهداشتی شهرستان فردیس در ماه گذشته حدود ۶۰ مورد بوده است.

انتهای پیام/م/۱۱۰۲/ب/