استانها » البرز
کد خبر : 604752
سه شنبه - 18 دی 1397 - 19:48
رئیس نظام پزشکی استان البرز خبر داد

شناسایی شبکه‌های فساد اختاپوسی در حوزه سلامت/ برخورد قاطع می‌کنیم

رئیس نظام پزشکی استان البرز به کاستی‌های جدی در حوزه درمان استان اشاره کرد و گفت: با فسادهای اختاپوسی موجود در حوزه سلامت برخورد جدی خواهیم کرد.

شناسایی شبکه‌های فساد اختاپوسی در حوزه سلامت/ برخورد قاطع می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، محمدرضا خردروستا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات و کمبودهای موجود در حوزه درمان و سلامت استان نیازمند توجه جدی است.

وی با بیان اینکه بخشی از این کمبودها به نبود امکانات مربوط می‌شود، افزود: قسمت دیگری از این مشکلات به سوءمدیریت سلامت در استان مربوط می‌شود.

رئیس نظام پزشکی استان البرز تصریح کرد: متاسفانه وجود شبکه‌های مافیایی در استان با اصلاح امور و شرایط حوزه سلامت و درمان مقابله می‌کنند.

وی به وجود تهدید و بازی‌ها در حوزه سلامت توسط مافیا اشاره کرد و گفت: ما در سازمان نظام پزشکی سعی داریم تا به بهبود شرایط بپردازیم و نظارت بر امور حوزه سلامت را به همراه دستگاه قضایی انجام دهیم اما حاشیه‌سازی‌ها اجازه تحقق هدف این مسیر را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از شیطنت‌های جدی و برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با اصلاحات باخبر هستیم، اضافه کرد: امیدوار به کاهش و اتمام این شیطنت‌ها هستیم تا به توسعه و پیشرفت حوزه سلامت و درمان دست یابیم.

رئیس نظام پزشکی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود بالاترین درصد شکایات در دادسرای نظام پزشکی را متعلق حوزه بیماران بستری در بخش دولتی خواند و گفت: طبق بیانات و فرامین مقام معظم رهبری برخورد با دانه درشت‌‌ها برای ما در اولویت قرار دارد.

خرد روستا به وجود شبکه‌های اختاپوسی فساد در حوزه سلامت اشاره کرد و یادآور شد: به سنگ‌اندازان حوزه اصلاح سلامت در استان هشدار می‌دهیم رفتارخود را اصلاح کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌سازی برای پزشکانی که از حمایت و رانت‌ها برخوردار نیستند به همراه چشم‌پوشی از یک اقلیت قدرتمند متخلف، موجب خواهد شد شاهد خسارات اخلاقی و قانونی باشیم و در نهایت یک مجموعه فدای آمارسازی‌ها شود.

انتهای پیام/و