استانها » ایلام » تولیدی » خبر پوششی » مسعود هواسی
کد خبر : 572762
یکشنبه - 25 آذر 1397 - 13:39
مدیر امور آب و فاضلاب شهر ایلام خبر داد:

شستشوی مخزن ذخیره آب در شهرک شهید کشوری شهر ایلام

مدیر امور آب و فاضلاب شهر ایلام گفت:در راستای ارتقاء سطح کیفی و به منظور اطمینان از سلامت آب شرب، مخزن ذخیره آب شهید کشوری(سرطاف) شستشو و گندزدایی شد.

شستشوی مخزن ذخیره آب در شهرک شهید کشوری شهر ایلام

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر امور آب و فاضلاب شهر ایلام گفت:در راستای ارتقاء سطح کیفی و به منظور اطمینان از سلامت آب شرب، مخزن ذخیره آب شهید کشوری(سرطاف) شستشو و گندزدایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مهندس رحیم دوستمحمدی با بیان اینکه مخزن ذخیره آب شرب شهر شهید کشوری(سرطاف) طبق برنامه زمانبندی شده، شستشو و مجدداً در مدار بهره‌برداری قرار گرفت بیان داشت: تمامی مراحل شستشوی مخزن آب بر اساس دستورالعمل دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با هماهنگی و نظارت شبکه بهداشت شهرستان انجام گرفته است.

وی در خصوص مراحل شستشو مخزن آب نیز گفت: ابتدا مخزن به طور کامل از آب تخلیه و سپس عملیات خارج کردن رسوبات ته نشین شده با فشار آب صورت گرفت و در نهایت دیواره‌ها و کف مخازن پس از شستشو توسط مواد گندزا با غلظت مناسب چند بار شستشو داده شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر ایلام تصریح کرد: اطلاع رسانی لازم به مشترکین عزیز قبل از انجام شستشو و گندزدایی مخزن صورت گرفته تا اقدامات لازم جهت ذخیره سازی آب شرب را انجام دهند.