استانها » البرز
کد خبر : 711679
دوشنبه - 23 اردیبهشت 1398 - 21:22

شرایط آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در فردیس رقم خورد

رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان فردیس گفت: شرایط آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ ۲۶۵ میلیون تومان جمع آوری شده در جشن گلریزان ستاد دیه فردیس رقم خورد.

شرایط آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در فردیس رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، غلامرضا نادری نژاد، رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان فردیس شامگاه یکشنبه در حاشیه جشن گلریزان ستاد دیه این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: این جشن مبلغ ۲۶۵ میلیون تومان کمک خیرین را برای زندانیان جرائم غیرعمد به همراه داشته است.

رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان فردیس با بیان اینکه با این مبلغ می توانیم ۲۰ زندانی را آزاد کنیم، عنوان کرد: انجمن حمایت از خانواده های زندانیان فردیس وارد پنجمین سال از فعالیت رسمی خود شده است و اکنون به کمک خیرین می تواند فعالیت خود را تقویت کند.

نادری نژاد با اشاره به اهمیت بالای کمک خیرین، اذعان کرد: علیرغم وضعیت نامناسب اقتصادی سال جاری شاهد افزایش میزان کمک خیرین در این جشن گلریزان هستیم و در سال گذشته نیز ۱۱۱ زندانی جرائم غیر عمد به کمک خیرین در فردیس آزاد شدند.

رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان فردیس تأکید کرد: بیشتر افرادی که سال گذشته مشمول عفو شده و یا با کمک خیرین آزاد شدند، دارای محکومیت مالی بودند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۳