استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 871664
شنبه - 11 آبان 1398 - 21:00

شجاعی به هر قیمتی بجنورد را جهانی می‌کند!

رئیس سازمان لیگ کشتی از پیشنهاد استاندار خراسان شمالی برای میزبانی رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان در این استان خبر داد و گفت: نتیجه بررسی کارشناسان فدراسیون تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

شجاعی به هر قیمتی بجنورد را جهانی می‌کند!

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، عبدالمهدی نصیرزاده  ضمن تشکر و تبریک به خاطر میزبانی شایسته و درخور شأن خراسان شمالی در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور اظهار کرد: پس از موفقیت خراسان شمالی در برگزاری مسابقات و استقبال باشکوه کشتی دوستان، استاندار خراسان شمالی پیشنهاد برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان در بجنورد را مطرح کرد، پیشنهادی که مستلزم فراهم آوردن زیرساخت‌های زیادی است.

وی در ادامه ضمن تأیید پافشاری و اصرار استاندار مبنی بر میزبانی بجنورد از مسابقات باشگاه‌های جهان گفت: قدر مسلم نکته‌ای که در اولویت برنامه‌های فدراسیون قرار دارد؛ برگزاری کشتی در شهرهای مختلف کشور است.

رئیس سازمان لیگ کشتی کشور در ادامه افزود: استقبال بی‌نظیر و مثال‌زدنی کشتی‌دوستان از یک‌طرف و نبود سالن مناسب برای پذیرایی از خیل عظیم عاشقان کشتی در خراسان شمالی ما را نسبت به اهدای میزبانی دچار تردید کرده است و تردیدی که در جلسه با استاندار هم به آن پرداخته شد اما شجاعی با ارائه پیشنهادات جالب و غافل‌گیر کننده به هر نحوی بجنورد را برای میزبانی این رویداد مهم آماده می‌کند.

نصیرزاده در انتها با امیدواری نسبت به اهدای میزبانی به خراسان شمالی یادآور شد: نتیجه بررسی کارشناسان فدراسیون تا چند روز آینده مشخص می‌شود و صمیمانه آرزومندیم خراسان شمالی به‌عنوان میزبان برگزیده شود.

انتهای پیام/