تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 502560
چهارشنبه - 9 آبان 1397 - 19:23

شایعات جدید و جذاب در مورد بازی Red Dead Redemption 2

به تازگی شایعات بسیاری در مورد بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده است که نشان می دهد سازندگان این بازی تصمیم دارند تا نسخه PC این بازی را هم وارد بازار کنند.

شایعات جدید و جذاب در مورد بازی Red Dead Redemption 2

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی شایعات بسیاری در مورد بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده است که نشان می دهد سازندگان این بازی تصمیم دارند تا نسخه PC این بازی را هم وارد بازار کنند.

شایعات بازی RED DEAD REDEMPTION 2

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بازی های بزرگی است که در این مدت به بازار عرضه شده است. این بازی هم اکنون فقط در کنسول پلی استیشن ۴ و Xbox One عرضه شده است و کاربران PC هنوز از این بازی بهره نمی برند و شایعاتی در این زمینه وجود دارد.

شایعات نسخه PC زمانی شکل گرفت که نسخه اندروید و iOS این بازی به بازار عرضه شده است. در این نسخه کدهایی وجود داشت که نشان می داد کدهای نسخه PC هم در این بازی گنجانده شده است.

کد کشف شده در بازی RED DEAD REDEMPTION 2

این تنظیمات مربوط به بخش گرافیکی این بازی بود که در حالت های پایین و بالا آن در بازی گنجانده شده است. البته در کنفرانس خبری این بازی هم صحبت هایی در این مورد بود که مدیران شرکت تولید کننده بازی Red Dead Redemption 2 چیزی را تایید نکردند. کد مورد نظری که در بازی کشف شده ، دستور CommandIsPcVersion(void) است که نشان می دهد این کد برای نسخه PC است.

شایعات جدید و جذاب در مورد بازی Red Dead Redemption 2

اظهارات شرکت تولید کننده بازی RED DEAD REDEMPTION 2

اما با وجود این شایعات و مسائل موجود پیرامون این بازی ، باز هم این ها شایعه هستند و باید منتظر خبر رسمی این شرکت در این زمینه باشیم. توسعه دهنده شرکت Rockstar هنوز این موضوعات را تایید نکرده است ولی چیزی که کاملا مشخص است این بوده که کاربران PC بی صبرانه منتظر رونمایی از نسخه بازی Red Dead Redemption 2 هستند.

نحوه استفاده از بازی RED DEAD REDEMPTION 2

در همین زمان ، گیمرهایی که تمایل دارند بازی Red Dead Redemption 2 را انجام دهند می توانند کنسول دوستان خود را قرض بگیرند و این بازی در این کنسول امتحان کنند. قطعا این بازی در چند وقت آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

این بازی از زمان رونمایی توانسته نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند و فروش بسیار خوبی هم از زمان رونمایی داشته باشد.