تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 502562
چهارشنبه - 9 آبان 1397 - 17:23

شایعات جدید در مورد iPad Pro

به تازگی شایعاتی در مورد محصول جدید شرکت اپل یعنی iPad Pro به گوش می رسد که نشان می دهد این دستگاه دارای دکمه Home نخواهد بود.

شایعات جدید در مورد iPad Pro

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی شایعاتی در مورد محصول جدید شرکت اپل یعنی iPad Pro به گوش می رسد که نشان می دهد این دستگاه دارای دکمه Home نخواهد بود.

شایعات تازه در مورد IPAD PRO

در ماه آگوست یکی از توسعه دهنده های iOS 12 تایید کرده است که دستگاه جدید iPad Pro که دارای ضخامت خیلی پایینی است امکان دارد دکمه Home در سری جدید آن وجود نداشته باشد. حالا یک عکس جدید منتشر شده که نشان می دهد این دکمه در طراحی جدید این دستگاه وجود ندارد.

آیکن کشف شده در سیستم عامل IOS

این آیکن در سیستم عامل iOS کشف شده است که می تواند دید بهتری را برای ما در مورد این دستگاه شکل دهد. گوشه های گرد ، ساختار نازک ، بدون ناچ و عدم وجود دکمه Home بخشی از طراحی جدید این دستگاه است. البته در این تصویر وجود دکمه های در کناره ی این دستگاه را نشان می دهد که می تواند برای روشن یا خاموش کردن دستگاه باشد. هنوز صحبت های زیادی در مورد صفحه نمایش این دستگاه نشده است ولی شکی نیست که طی روزهای آتی باز هم شایعاتی در مورد آن به گوش برسد.

شایعات جدید در مورد iPad Pro

شایعات اخیر در مورد IPAD PRO

در ماه های اخیر شایعات زیادی پیرامون iPad Pro وجود داشته است که مرور آنها خالی از لطف نیست : گفته شده بود که iPad Pro دارای صفحه نمایش بزرگتر ، سیستم تشخیص چهره و عدم وجود ناچ خواهد بود. شایعات دیگر در مورد این دستگاه ، اضافه شدن پورت های USB-C ، ارتقا مداد اپل و عدم وجود هدفون وجود داشت.

زمان مراسم جدید شرکت اپل

مراسم شرکت اپل احتمالا همین هفته و در روز سه شنبه خواهد بود که گفته شده این مراسم روز ۳۰ اکتبر در نیویورک برگزار خواهد شد.

بر طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک سایت ژاپنی، آی پد جدید که iPad Pro نام خواهد داشت مجهز به صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی بوده و اندکی از چیزی که پیش بینی می شد کوچکتر است. بر طبق این شایعه آی پد پرو بسیار باریک بوده و ضخامتی در حد و اندازه آیفون ۶ خواهد داشت. ضمنا گفته شده است که آی پد پرو دارای دو بلندگوی دیگر در بالای خود است که کیفیت صدای فوق العاده ای را برای کاربر خود رقم می زند. با توجه به پیش بینی های صحیح قبلی این سایت ژاپنی درباره محصولات اپل به نظر می رسد که باید به زودی شاهد معرفی این آی پد بزرگ باشیم.