استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 388397
یکشنبه - 28 مرداد 1397 - 15:49
حسین بابامحمدی

شاهکار بانوان کاراته کار شهرداری سمنان در رقابت های قهرمان کشوری شیتوریو اینوئی ها

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از کسب۱۶ نشان رنگارنگ شامل ۷طلا ، ۳ نقره و ۶ برنز در رقابت های قهرمان کشوری شیتوریو اینوئی ها  خبر داد.

شاهکار بانوان کاراته کار شهرداری سمنان در رقابت های قهرمان کشوری شیتوریو اینوئی ها

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از کسب۱۶ نشان رنگارنگ شامل ۷طلا ، ۳ نقره و ۶ برنز در رقابت های قهرمان کشوری شیتوریو اینوئی ها  خبر داد.

عباس بابایی با بیان اینکه این رقابت ها  با حضور ۱۵۰۰ شرکت کننده در بخش بانوان پنج شنبه ۲۵ مرداد ماه آغاز و تا جمعه ۲۶ مرداد ماه ادامه  در استان تهران ،شهر ری در ورزشگاه طالقانی برگزار شد، گفت: حضور تیم هند  از  بهترین مسابقات سبکی بود که در آن بازیکنان تیم ملی و اردونشینان در همه رده ها حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی کشور شیتوریو اینویی ها به ریاست شیهان محسن عاشوری دبیر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی  می باشد، خاطر نشان کرد: این مسابقات در تمام رده ها به صورت تک حذفی و در رده  سنی بزرگسالان به صورت رپه شارژ برگزار شد.

بابایی بیان کرد: در اولین روز  مسابقات کاراته  یگانه متین و هانیه مستخدمین در رده سنی نونهالان و نوجوانان  توانستند مدال طلای این مسابقات را از ان خود کنند.

همچنین دینا دانشی ، مبینا نبوی و آیدا ثابتی در رده سنی نونهالان و نوجوانان بر سکوی دوم ایستادند.

چهار مدال برنز این رقابت ها را  در اولین روز را سپیده پاکدامن ، رومیصا پاکدامن ، مطهره مرادی نسب و یگانه نجفی نسب کسب کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در ادامه  نتایج دومین روز رقابت ها در رده سنی  جوانان، امید و بزرگسالان را عنوان کرد: تیم کاراته دختران شهرداری سمنان در  رده سنی  جوانان ستایش صفری در وزن منفی ۵۹ کیلو گرم ،آرزو توفیقیان در وزن ۵۹ کیلوگرم  و فاطمه ساداتی  در رده سنی بزرگسالان در وزن منفی ۶۸ کلیوگرم به مدال طلای این مسابقات دست یافتند.

همچنین مدال برنز دومین روز رقابت ها به زهرا رستمی در رده سنی بزرگسالان وزن منفی ۵۵ کیلو گرم رسید.

عباس بابایی در ادامه یادآور شد: تیم هند که به عنوان مهمان  در این رقابت ها حضور داشت  فاطمه ساداتی در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم  در فینال با بازی بسیار زیبا و فنی توانست بر بازیکن هندی غلبه کند و مدال طلای این رقابت ها را کسب کند.

زهرا رستمی دیگر بازیکن تیم شهرداری سمنان در رده سنی  بزرگسالان در دور سوم وزن منفی ۵۵ با نتیجه  ۳ بر ۲ مغلوب  بازیکن خوش تکنیک تیم هند شد و به جدول رپه شارژ راه یافت و با دوبرد در جدول رپه شارژ مقام  سوم مسابقات را بدست آورد.

وی در پایان یادآور شد: هدایت تیم را ریحانه نصیری و سرپرستی فاطمه صفری  بر عهده داشتند.

گفتنی است فاطمه صفایی و فاطمه متین از کسب مدال بازماندند.

انتهای پیام/