تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 368827
دوشنبه - 8 مرداد 1397 - 22:31

شارژ وایرلس، ویژگی نوآورانه وان پلاس ۶T

انتظار می رود که گوشی وان پلاس ۶T در ابتدای سال جاری رونمایی شود و احتمالا گوشی ای باشد که با چند به روزرسانی کوچک نسبت به دستگاه های پیشین خود و بدون افزایش قیمت کلی به بازار عرضه شود.

شارژ وایرلس، ویژگی نوآورانه وان پلاس ۶T

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت جزئیاتی را در مورد این گوشی عرضه کرده است که از آن می توان مقاوم بودن در مقابل آب و گرد و خاک اشاره کرد. البته منظور استفاده در مواردی چون زیرباران است، نه غوطه ور کردن گوشی در آب. از دیگر موارد نیز می توان به شارژر وایرلس و باتری بزرگتر اشاره کرد.

وان پلاس ۶ از شارژر وایرلس پشتیبانی نمی کرد، حتی با وجود آنکه بدنه ای شیشه ای داشت. نماینده وان پلاس در مصاحبه ای بیان کرده بود که در حال حاضر نیازی به پشتیبانی از شارژر وایرلس نداریم و نمی خواهیم که این ویژگی را فعلا اضافه کنیم. اما خوشبختانه ذهنیت شرکت در مورد این مسئله تغییر پیدا کرده و اضافه کردن شارژ بی سیم به وان پلاس ۶T یکی از جزئیات اصلی این گوشی ذکر شده است.

با وجود آنکه شرکت طوری وانمود کرده که این ویژگی بی اهمیت است، اما بسیاری از طرفداران وان پلاس دوست دارند که آن را در آینده در دستگاه خود ببینند. به طور معمول گوشی های هوشمند باید هر روز با توجه به نوع استفاده شارژ شوند و جایگزین کردن شارژر دستی با پد میتواند یکی از مواردی باشد که مشتریان را به خرید این گوشی ترغیب کند.

حتی تولیدکنندگان خودرو نیز این ویژگی را مورد استفاده قرار داده اند و تعدادی زیادی از آنها پدهای شارژ بی سیم را در وسایل نقلیه خود نصب کرده اند. همچنین این پدهای شارژ را اکنون در رستورانها و کافی شاپ های سراسر اروپا را نیز می بینیم که نشان می دهد که چگونه این وسیله در حال تبدیل شدن به ابزاری محبوب است.

مورد دیگر باطری بزرگتر این گوشی است. عمر باتری وان پلاس ۶ بد نبود، اما سازندگان آن در بازبینی گوشی نرخ صفحه به زمان را ۵.۵ ساعت دریافت کرده اند. و به این حقیقت دست یافتند که فضایی برای بهبود این مسئله وجود دارد و می تواند از باطری بزرگتر و قوی تر استفاده کند.

اندازه این باطری در بهترین حالت متوسط است و با قدرت ۳۳۰۰ میلی آمپری عرضه می شود. گوشی ای همانند هوآوی P20 Pro ثابت کرد که می توان یک باتری بزرگت ۴۰۰۰ میلی آمپری را در گوشی جای داد. بدین ترتیب سازندگان وان پلاس نیز به این مسئله فکر کردند که ظرفیت باطری را حداقل تا ۳۵۰۰ میلی آمپر بالا ببرند.