سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 599640
شنبه - 15 دی 1397 - 23:09

شارژ دیواری جدید سونی با پشتیبانی از شارژ سریع معرفی شد

سونی یک شارژ دیواری جدید را برای دستگاه های سازگار با USB-PD معرفی کرده که دارای قابلیت شارژ سریع است و می تواند به طور همزمان ۴۶.۵ وات جریان خروجی تولید کند.

شارژ دیواری جدید سونی با پشتیبانی از شارژ سریع معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سونی یک شارژ دیواری جدید را برای دستگاه های سازگار با USB-PD معرفی کرده که دارای قابلیت شارژ سریع است و می تواند به طور همزمان ۴۶.۵ وات جریان خروجی تولید کند.

توان خروجی این شارژر چقدر است؟

شارژر جدید سونی یعنی مدل CP-ADRM2 دارای دو پورت خروجی است. پورت USB-C می‌ تواند خروجی‌ های مختلفی شامل ۵V/3.0A, 9V/3.0A, 12V/3.0A و ۱۵V/2.6A داشته باشد. در حالی که خروجی پورت USB-A می تواند معادل ۷.۵ وات، ۵ ولت و ۱.۵ آمپر تولید کند. همه این پورت‌ های ورودی می توانند به طور کلی و جمعی به صورت همزمان  ۴۶.۵ وات خروجی برق داشته باشند.

ایمنی همراه با مقاومت در برابر حرارت

این شارژر با استفاده از یک اتصال استاندارد یا یک کانکتور استاندارد C7 یا Figure-8 به پریز برق با کابل فشار وصل می ‌شود و نوع آن با توجه به بازار هدف متفاوت است و ممکن است در هر کشوری شکلی متفاوت داشته باشد. ویژگی های این شارژر شامل تمام ویژگی های ایمنی متداول، از جمله طراحی مقاوم در برابر حرارت و سازگاری با برق ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت است.پشتیبانی از شارژ ایمنی همراه با مقاومت در برابر حرارت

شارژ سریع ارائه شده برای اندروید و IOS

اگر شما یک تبلت، تلفن هوشمند و حتی لپ تاپی که دارای کانکتور USB-C است را به صورت سریع شارژ کنید می‌توانید از این شارژر سریع استفاده نمایید. همچنین این شارژر می تواند به عنوان یک شارژر سریع برای ipad Pro یا هر گوشی هوشمند مدرن اندرویدی دیگر مورد استفاده قرار گیرد و گوشی شما را به سرعت شارژ کند. در حال حاضر ظاهرا این شارژر فعلا برای آسیا عرضه شده و تاریخ عرضه آن در سایر نقاط جهان مشخص نیست، اما انتظار می رود که در بازارهای دیگر نیز در سراسر دنیا به زودی عرضه شود.

افزایش ظرفیت باتری ها باعث می‌ شود که مدت ‌زمان استفاده‌ آنها بدون نیاز به شارژ، بیشتر شود و کوچک شدن اندازه‌ی باتری ‌ها به سبک و کوچک ‌تر شدن دستگاه‌ های همراه کمک می‌ کند. اما چالش جدیدی ایجاد می ‌شود که مدت‌ زمان انتظار برای شارژ باتری است. اکنون این مدت زمان را شارژرهای سریعی مانند شارژر سونی کاهش داده اند و کاربر می تواند درزمان کمتری به شارژ دستگاه خود بپردازد.