اتاق بازرگانی اصفهان » استانها » اصفهان » پروانه شریفی » تولیدی » خبر دریافتی
کد خبر : 524398
یکشنبه - 13 آبان 1397 - 11:37
ديدار هيات نمايندگان اتاق بازرگاني با مدير عامل فولاد مباركه:

سهل آبادی: ارتباط اثر بخش فولاد مبارکه و اتاق بازرگانی ادامه خواهد یافت/عظیمیان: با استفاده از دانش فنی و توان داخلی بر تحریم ها غلبه خواهیم کرد

رییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با مدیر عامل مجتمع فولاد مبارکه دیدار و گفتگو نمودند.

سهل آبادی: ارتباط اثر بخش فولاد مبارکه و اتاق بازرگانی ادامه خواهد یافت/عظیمیان: با استفاده از دانش فنی و توان داخلی بر تحریم ها غلبه خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در این دیدار سید عبدالوهاب سهل آبادی ضمن یادآوری خدمات مدیر عامل جدید فولاد مبارکه در دوران تصدی مسولیت شهرداری اصفهان ، خواستار حضور فعال وی در اتاق بازرگانی شد.
وی افزود: از انتخاب یک مدیر بومی برای مدیریت فولاد مبارکه به دلیل آشنایی کامل از مسایل استان اصفهان در کنار برخورداری از تجربه و تخصص لازم خرسند هستیم .
سهل آبادی تصریح کرد: دکتر اسلامیان و دکتر سبحانی که هر دو از مدیران عامل فولاد مبارکه بوده اند در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی حضور دارند و این اتاق همیشه حامی و بازوی فکری فولاد خواهد بود.
وی در ادامه از برگزاری همایشی با حضور استارتاپ ها و شتاب دهنده ها در اتاق خبر داد و گفت: با حضور فعال فولاد مبارکه در این همایش و اعلام نیازهای مجتمع می توان از دانش فنی و تخصص شتاب دهنده ها در راستای رفع نیازهای فولاد و بی اثر کردن تحریم ها بهره برد.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران عزم مدیرعامل جدید را برای بهره مندی از دانش داخلی ستودنی دانست و افزود: این مساله قطعا نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.
مصطفی رناسی، نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان حفظ بنگاه های اقتصادی موجود را بسیار مهم دانست و گفت: اگر چه توجه به استارتاپ و شتاب دهنده ها حایز اهمیت است با این وجود بنگاه های موجود موتور محرک استان اصفهان هستند. حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولادمبارکه نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور رییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، گفت: تحریم ها گرفتاری ها و مشکلاتی را برای فولاد به وجود آورده اما مشکل بزرگ ما خود تحریمی هاست.
وی در ادامه برای همکاری مستمر فولادمبارکه با اتاق اعلام آمادگی نمود و افزود: ما در کلیه جلسات موردنیاز حضور فعال خواهیم داشت.
عظیمیان تصریح کرد: لیست کلیه اقلام موردنیاز فولادمبارکه تهیه و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت تا با استفاده از توان و دانش فنی داخلی این نیازها مرتفع شود.
مدیرعامل فولادمبارکه همچنین حمایت کامل از شتاب دهنده ها برای تامین نیاز فولادمبارکه را از دیگر برنامه های خود عنوان نمود.