استانها » البرز
کد خبر : 714881
پنجشنبه - 26 اردیبهشت 1398 - 17:46

سند ملی توسعه تدوین می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: تدوین نظریه پایه و سند ملی توسعه با به کارگیری ظرفیت‌های علمی و توان نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته است.

سند ملی توسعه تدوین می شود

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، زهرا عربشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که صبح امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد از تدوین اسناد برنامه آمایش سرزمین البرز خبر داد و گفت: این اسناد در قالب کتاب هشت هزار صفحه ای تهیه شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز بیان کرد: البرز استانی نوپا محسوب می شود که ممکن است شاهد مغفول ماندن بسیاری از برنامه‌های توسعه ای این استان در سند آمایش مذکور باشیم.

وی اذعان کرد: با به کارگیری ظرفیت‌های علمی و توان نیروی انسانی، تدوین نظریه پایه و سند ملی توسعه در دستور کار قرار گرفته است.

عربشاهی با بیان اینکه سند آمایش سرزمین البرز اواخر سال ۹۰ آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: تحلیل نظام سکونتگاهی، منابع طبیعی، محیط زیست و مطالعات آمایش از جمله فصول این سند به شمار می رود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز افزود: این سند اشکالاتی در حوزه بازنگری از نقشه های “جی ای اس” دارد که البته مورد تأیید قرار گرفته و جهت تصویب به شورای عالی آمایش نیز ارائه شده است.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/۱