تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 253255
چهارشنبه - 1 فروردین 1397 - 21:36

سقوط قیمت ارزهای دیجیتال در پی تصمیم جدید توییتر

پس از ممنوعیت‌های وضع شده برای تبلیغ ارزهای دیجیتال و مسائل مربوط از سوی فیسبوک و گوگل در مدت گذشته، اکنون شبکه‌ی اجتماعی بزرگ توییتر نیز تصمیم به برقراری ممنوعیت‌های مشابه گرفته است.

سقوط قیمت ارزهای دیجیتال در پی تصمیم جدید توییتر

به گزارش پایگاه خبری ربیع،پس از ممنوعیت‌های وضع شده برای تبلیغ ارزهای دیجیتال و مسائل مربوط از سوی فیسبوک و گوگل در مدت گذشته، اکنون شبکه‌ی اجتماعی بزرگ توییتر نیز تصمیم به برقراری ممنوعیت‌های مشابه گرفته است.

به نظر می‌رسد بازیگران بزرگ دنیای تکنولوژی پس از اینکه گوگل و فیسبوک چکش ممنوعیت را بر سر ارزهای دیجیتال زدند، یکی پس از دیگری در حال مسدود کردن این ارز‌ها هستند.

آخرین شرکتی که احتمالاً به دنباله‌ی ممنوعیت ارزهای دیجیتال خواهد پیوست توییتر است. طبق گزارش اسکای نیوز این شبکه‌ی اجتماعی به زودی ممنوعیت‌هایی بر علیه ICOها پیشنهادات اولیه ارز، کیف پول‌های دیجیتال و فروش توکن‌ها را تا دو هفته‌ی دیگر اجرایی خواهد کرد.

توییتر نیز به احتمال زیاد از استدلال گوگل و فیسبوک برای این محدودیت استفاده خواهد کرد مبنی بر این که ریسک‌های فراوانی حول این ارزها وجود داشته و این شرکت‌ها قصد محافظت مردم از کلاهبرداری اینترنتی را دارند. احتمالاً این ممنوعیت به بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز سرایت خواهد کرد زیرا تبلیغات گوناگون و اغلب گمراه کننده و دروغ مربوط به این موضوع افراد بسیاری را کلافه کرده است.

در همین راستا روز گذشته اغلب ارزهای دیجیتال شاهد کاهش قیمتی قابل توجه بودند. برای مثال ارز اتریوم اواخر روز گذشته تا ۴۵۴ دلار سقوط قیمت داشته و سپس دوباره تا ۵۴۲ دلار خود را بالا کشیده است.