استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 815612
شنبه - 9 شهریور 1398 - 18:29

سطح آگاهی مردم خراسان شمالی از قوانین پایین است

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته میزان رضایت مردم از دستگاه‌های استان خراسان شمالی رتبه هشتم را در بین استان‌های کشور کسب کرده و سطح آگاهی آنان از قوانین پایین بوده است.

سطح آگاهی مردم خراسان شمالی از قوانین پایین است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، حسین فرجی ظهر امروز در آیین تجلیل از دستگاه های برتر اجرایی خراسان شمالی ضمن تأکید بر این نکته که ارزیابی‌های صورت گرفته مربوط به سال ۹۷ است، اظهار کرد: دستگاه‌هایی مانند استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بانک‌ها و دادگستری، دانشگاه‌های استان از این ارزیابی‌ها مستثنا هستند و باید توسط سازمان کل خود این دستگاه‌ها ارزیابی شوند.

وی گفت: از بین ۴۹ دستگاه در فرایند ارزیابی شرکت‌کننده در این جشنواره دستگاه‌های برتر درمجموع هفت دستگاه برتر در محورهای شاخص عمومی و اختصاص و دو دستگاه در شاخص عمومی و دو دستگاه نیز در شاخص اختصاصی تجلیل خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی عنوان کرد: میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌ها رتبه هشتم را بین استان‌های کشور کسب کردند سطح آگاهی از قوانین مربوط پایین و میزان اعتماد مردم به مسئولین بالابود.

در پایان مراسم نیز از هفت دستگاه برتر که بالاترین امتیاز را در محورهای شاخص عمومی و اختصاصی استان خراسان شمالی کسب کرده بودند؛ شامل شرکت توزیع نیروگاه برق، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل استاندارد، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل بیمه سلامت، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری تقدیر و تجلیل شد.

همچنین در محورهای شاخص عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری و اداره کل تعزیرات حکومتی و در شاخص اختصاصی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره کل امور مالیات استان دستگاه‌های اجرایی برتر شناخته شدند.

 در محور توسعه دولت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی، خدمات و درمانی و در اجرای بخش‌نامه رئیس‌جمهور درزمینهٔ استقرار میز خدمت اداره کل ثبت‌احوال استان به‌عنوان دستگاه‌های برتر معرفی شدند؛ و از اداره کل بنیاد شهید استان نیز به‌عنوان دستگاه شایسته تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/