ورزشی
کد خبر : 1043523
چهارشنبه - 3 مرداد 1403 - 09:30

ستاره جدید رئال مبهوت مادرید: عاشق اینجا شدم

اندریک صحبت‌های جالبی را درباره شهر مادرید مطرح کرده و مشخص است که از حضور در اسپانیا بسیار راضی و خوشحال است.

ستاره جدید رئال مبهوت مادرید: عاشق اینجا شدم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از “ورزش سه”، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب اندریک داشتند که مشخص بود استعداد بسیار زیادی دارد و می‌تواند ستاره برزیلی آینده فوتبال دنیا باشد اما این مدیران رئال مادرید بودند که زودتر از همه دست به کار شدند و توانستند این بازیکن را برای حضور در این باشگاه متقاعد کنند.

این بازیکن چند ماه قبل قراردادش با رئال مادرید را به امضا رساند و قرار است به زودی در مراسمی به صورت رسمی به عنوان ستاره جدید این تیم معرفی شود و از ابتدای رقابت‌های فصل جدید لالیگا در اختیار کارلو آنچلوتی قرار داشته باشد و در ترکیب این تیم به میدان برود.

این ستاره برزیلی مدتی است که در مادرید حضور دارد و تمریناتش را به صورت اختصاصی پیگیری می‌‌کند و حالا در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط زندگی در پایتخت اسپانیا گفته است:« من عاشق همه چیز مادرید هستم. پیش از این هم در این شهر بوده‌ام. حالا اینجا خانه دارم. مردم در مادرید خیلی خوب هستند. من با دوستان و هم تیمی‌هایم در تیم ملی بوده‌ام و آنها چیزهای بسیاری درباره این شهر به من گفته بودند.»

مدیران رئال مادرید امیدوار هستند که این بازیکن درخششی که در برزیل داشت را در این تیم تکرار کند و بتواند پاسخ اعتماد آنها را با گلزنی و ارسال پاس گل و ارائه عملکرد تاثیرگذار در خط حمله رئال بدهد.