تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 336634
چهارشنبه - 6 تیر 1397 - 12:27

سامسونگ بسته نرم‌ افزاری Good Lock 2018 را منتشر کرد

بسته‌ی نرم‌افزاری Good Lock 2018 سامسونگ منتشر شده و کابران گوشی‌های این کمپانی می‌توانند با استفاده از امکاناتی که این بسته در اختیار آن‌ها می‌گذارد، به شخصی‌سازی بیشتر گوشی خود بپردازند.

سامسونگ بسته نرم‌ افزاری Good Lock 2018 را منتشر کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،بستهی نرمافزاری Good Lock 2018 سامسونگ منتشر شده و کابران گوشیهای این کمپانی میتوانند با استفاده از امکاناتی که این بسته در اختیار آنها میگذارد، به شخصیسازی بیشتر گوشی خود بپردازند.

نسخه جدید بستهی Good Lock 2018 سامسونگ با این که در همه نقاط دنیا در دسترس قرار نگرفته است اما در حال حاضر میتوان به یکسری از ویژگیهای آن با طی کردن مراحلی دسترسی پیدا کرد. Good Lock 2018 به مجموعه امکانات نرمافزاری گفته میشود که سامسونگ برای شخصیسازی گوشیهای خود در دسترس کاربرانش قرار میدهد. به عنوان مثال یکی از جدیدترین اپلیکیشنهایی که در این بستهی نرمافزاری قرار گرفته است، حدود ۳۰ حالت بصری مختلف برای ساعت گوشی را در دسترس قرار میدهد که میتوانید از آن در صفحه قفل گوشی و یا صفحه همیشه روشن (Always on Display) استفاده کرد و ما نیز در این مطلب به بررسی و آموزش همین بخش از این بستهی نرمافزاری میپردازیم.

از دیگر بخشهایی که میتوان آنها را با استفاده از امکانات این بستهی نرمافزاری شخصیسازی کرد میتوانیم به پنجرهی مدیریت برنامههای در حال اجرا، منوی تنظیمات سریع (quick settings) و چند مورد دیگر اشاره کنیم. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این بستهی نرمافزاری در اصل در قالب چندین اپلیکیشن در دسترس قرار دارد و شما باید برای هر بخش، اپلیکیشن مربوط به آن را دریافت و نصب کنید که مثلا در رابطه با همین موارد گفته شده میتوانیم به اپلیکیشنهای Task Changer، LockStar، QuickStar و Routines اشاره کنیم. همچنین توصیه میشود که در صورت علاقه از اپلیکیشنهای Edge Touch، EdgeLighting+، Sound Assisstant و One-Hand Opertation+ هم برای شخصیسازی بیشتر گوشی خود استفاده کنید.

استایلهای جدید ساعت برای دستگاههای گلگسی با اندروید اوریو
این اپلیکیشن جدید که ClockFace نام دارد، قابل اجرا روی تمامی دستگاههای سامسونگی با اندروید ۸.۰ اوریو (Oreo ) و همچنین رابطکاربری Samsung Experience 9.0 است و اشکال جدیدی را برای ساعت گوشی شما به همراه میآورد که میتوانید بدون مشکل هر کدام از آنها را برای صفحه قفل گوشی و یا حالت صفحه همیشه روشن استفاده کنید. همانند ساعتهای فعلی وضعیت AOD (Always on Display)، شما میتوانید رنگ ساعتهای انتخابی را خودتان انتخاب کنید و مشکلی از این جهت وجود ندارد. برای استفاده از استایلهای جدید گفته شده ClockFaceباید در ابتدا برای نصب اپلیکیشن گفته شده اقدام کنید و سپس با پیروی از گامهای زیر، طرح مورد نظر را روی گوشی خود تنظیم کنید. لازم به ذکر است که پس از باز کردن لینک، در صفحهی باز شده روی گزینه نارنجی رنگ Download برای دریافت فایل اپلیکیشن کلیک کنید.

  1. بخش Settings گوشی خود را باز کرده و به بخش Lock screen and securityبروید. در این آموزش ما تنظیم ساعت برای حالت صفحه همیشه روشن را انجام میدهیم و شما می توانید با تکرار همین مراحل، ساعت دلخواهتان را برای صفحه قفل گوشی هم تنظیم کنید.
  2. در ابتدا مطمئن شوید که حالت صفحه همیشه روشن (Always On Display) فعال است. اگر این گونه نیست، با ضربه روی دکمه مورد نظر آن را فعال کنید.
  3. حال روی گزینه Clock and FaceWidgets ضربه زده و سپس گزینه Clock Style را انتخاب کنید.
  4. حال همان گونه که در تصویر زیر هم مشخص است، شما میتوانید در ابتدا از بخشClock Styles، حالت ساعت خود را برای وضعیت قفل صفحه و حالت صفحه همیشه روشن انتخاب کنید که این کار به راحتی و با جابجایی میان تبهای بالای صفحه امکان پذیر است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که برای دسترسی به حالت‌های جدیدی که با نصب اپلیکیشن ClockFace به گوشی شما اضافه شده است باید تا انتهای لیست اسکرول کرده و گزینه‌ آخر را که شبیه یک ساعت است را انتخاب کنید.

  5. شما در این مرحله به راحتی میتوانید روی هر یک از استایلهای موجود درون لیست افقی ضربه زده و پیشنمایش آن را در لحظه روی گوشی خود مشاهده کنید.

  6. همچنین شما میتوانید از گزینه Color در سمت راست گزینه Clock Styles، رنگ ساعت انتخاب شده را هم به راحتی انتخاب کنید.
  7. در نهایت در بخش بالایی تصویر، روی گزینه Done ضربه زده و تنظیمات مورد نظرتان را ذخیره کنید.

به همین سادگی شما میتوانید به صورت جداگانه ساعتهایی را برای دو بخش مورد نظر گوشی خود انتخاب کرده و با استفاده از طرحهای جدید سامسونگ برای شخصیسازی گوشی خود استفاده کنید.