استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 757058
چهارشنبه - 12 تیر 1398 - 18:16

سازمان همیاری شهرداری‌ها در جهت رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارد

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان شمالی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات مردمی در قالب خدمات شهری گفت: ارتقا خدمات شهری می‌تواند معیشت مردم را تسهیل کند.

سازمان همیاری شهرداری‌ها در جهت رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  یاسر تقی زاده در دیدار با مدیر خبرگزاری در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات مردم در قالب کمک به شهرداری‌های استان اظهار کرد: رفع مشکلات مردم در قالب کمک به شهرداری‌های استان باید هدف اصلی کار در سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان شمالی قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت شناسایی نیازمندی‌های مردم در عرصه خدمات شهری گفت: ارتقا خدمات شهری می‌تواند معیشت مردم را تسهیل کند و باعث ایجاد نشاط و امیدبخشی به جامعه شود.

رییس سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان شمالی همچنین برنامه‌ریزی و پرکاری را ازجمله ویژگی‌های کار در این عرصه دانست و افزود: همه مجموعه سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان در مسیر تلاش مضاعف قدم خواهند برداشت.

وی از پیگیری برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان را ازجمله برنامه‌های ویژه در آینده این سازمان عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات مردم در حال شکل‌گیری و انجام است.

تقی زاده برنامه‌ریزی در راستای بهبود توزیع کالاهای تولیدی در استان را اقدامی در حال انجام برشمرد و گفت: این تصمیم در جهت تسهیل در توزیع کالای تولیدی در استان شکل‌گرفته و به‌زودی اجرای این طرح در سطح شهرهای استان آغاز می‌شود.

وی در بخش دیگری از این دیدار با تأکید بر لزوم شکل‌گیری فضای رسانه‌ای برای خواسته‌های مردم در حوزه خدمات شهری به سمت‌وسوی درست تصریح کرد: رسانه‌ها باید جلودار جبهه مطالبه گری مردم در حوزه ارتقا خدمات شهری باشند و عملکردی شفاف را در این عرصه به نمایش بگذارند.

تقی زاده در پایان، مالکیت تیم فوتبال خونه به خونه را برای خراسان شمالی عنوان کرد و این موضوع را تمام شده دانست.

در این دیدار میلاد حسین پور،  به تشریح اقدامات انجام‌شده توسط این رسانه در فضای خدمات شهری استان پرداخت و گفت: خبرگزاری فارس به‌عنوان مطالبه گر خواسته‌های مردم از مسئولان استانی و شهری همواره ارتقای خدمات مسئولان نظام به مردم استان را پیگیری و مطالبه کرده است.

انتهای پیام/