استانها » البرز
کد خبر : 806251
پنجشنبه - 31 مرداد 1398 - 17:43

سارق دوچرخه ها در کرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق دوچرخه ها در کرج خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ ساختمان ها اعتراف کرد.

سارق دوچرخه ها در کرج دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسنعلی فیروزخواه، فرمانده انتظامی شهرستان کرج  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در مناطق مختلف کرج، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در همین راستا مأموران با انجام گشت های محسوس و نامحسوس و انجام اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه دار در حین سرقت دوچرخه از یک ساختمان شدند.

وی با بیان اینکه متهم به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ ساختمان ها اقرار کرد، اذعان کرد: متهم با استفاده از غفلت شهروندان در اطراف ساختمان ها کمین کرده و پس از خروج افراد از ساختمان حین بسته شدن درب وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت دوچرخه ها می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه و افراد شرور و خلافکار با تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند و همچنین با نصب دوربین های مدار بسته و قرار دادن دوچرخه ها در محل مناسب و بستن درب مجتمع ها پس از خروج از ساختمان از سرقت اموال خود پیشگیری کنند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/