اردستان » تولیدی » حمید فرخی » شهرستان های اصفهان » گفتگو
کد خبر : 529547
شنبه - 26 آبان 1397 - 22:55
خبرنگار: حمید فرخی

سارقان احشام اردستان در دام پلیس گرفتار شدند

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی اردستان با هماهنگی مقام قضایی پنج نفر سارق غیر بومی احشام در اردستان را دستگیر و به یگان انتظامی این شهرستان منتقل کردند.

سارقان احشام اردستان در دام پلیس گرفتار شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام با تشکیل پرونده موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارقان غیر بومی و مخفیگاه آنان در استان های دیگر شدند.

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی اردستان با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند پنج نفر سارق را دستگیر و به یگان انتظامی اردستان منتقل کنند.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ارتکاب  هفت فقره سرقت احشام به تعداد ۱۴۰ راس و ارزش یک میلیارد و۴۰۰میلیون ریال اعتراف کردند، بیان داشت: در این راستا یک نفر مالخرنیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

متهمان دستگیر شده همگی دارای سابقه سرقت بودند

وی افزود: برابر بررسی به عمل آمده متهمان دستگیر شده همگی دارای سابقه سرقت بوده و سرقت های مسلحانه و خشن در سوابقشان به چشم می خورد که همگی تحویل مقام قضایی شدند.

فرماندهی انتظامی اردستان از دامداران شهرستان خواست بمنظور رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.