استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 837436
سه شنبه - 2 مهر 1398 - 14:11
برای نخستین بار در سمنان صورت گرفت؛

ساخت و نصب المان مهر مدرسه

سید محمد قاسمی سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سمنان با بیان این مطلب گفت؛ به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید در راستای ایجاد شور و نشاط میان دانش‌آموزان و ترغیب آنان به محیط آموزشی و فضاسازی مناسب سطح شهر اِلمان مهر مدرسه در میدان معلم شهر نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  سید محمد قاسمی سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سمنان با بیان این مطلب گفت؛ به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید در راستای ایجاد شور و نشاط میان دانش‌آموزان و ترغیب آنان به محیط آموزشی و فضاسازی مناسب سطح شهر اِلمان مهر مدرسه در میدان معلم شهر نصب شد.

وی ضمن تبریک بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید، گفت: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس این سازمان در راستای طرح استقبال از مهر و آماده‌سازی سطح شهر تمهیدات ویژه‌ای انجام می دهد.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان افزود؛ از اوایل شهریور ماه سال جاری نیروهای این سازمان عملیات کاشت درخت و هرس علفهای هرز در مدارس شهر را انجام داده اند.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: این اِلمان‌ شامل مدادتراش، برگه دفتر، مدادهایی در رنگهای مختلف، پاک کن و کتاب ، حاصل زحمات پرسنل واحد خدمات عمومی سازمان سیما منظر می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با فضاسازی مناسب سطح شهر در آستانه سال تحصیلی جدید بتوانیم فضای نشاط ‌بخشی برای دانش‌ آموزان فراهم آوریم.