اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 594023
دوشنبه - 10 دی 1397 - 13:23
قاسمی خبر داد:

ساخت المان ورودی در شرق شهر اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با احداث پنج پل غیرهمسطح جنب کارخانه قند، ساخت یک المان در ورودی شرق اصفهان به طور همزمان اجرا می‌شود.

ساخت المان ورودی در شرق شهر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازایمنا، مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اجرای پروژه احداث پنج پل غیرهمسطح جنب کارخانه قند، یکی از ضروریات این منطقه و یکی از تقاطع‌های مهم و بزرگ حلقه حفاظتی شهر است و به لحاظ اینکه در ورودی شرق اصفهان قرار دارد، تاثیر زیادی در افزایش ایمنی، رفع و کاهش تصادفات جاده‌ای و همچنین زیبایی چشم انداز و منظر ورودی شهر تاریخی اصفهان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند اصفهان در قالب پنج پل در چهار سطح اجرا می‌شود که هزینه اجرایی آن طبق برآورد سال جاری حدود ۸۰۰ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی آن نیز اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به مشخصات فنی پروژه تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند اصفهان تصریح کرد: طول پل شماره یک ۴۹۵ متر، طول پل‌های دو، سه و چهار ۵۰۰ متر و طول پل پنجم ۱۳۰ متر است، ارتفاع آن نیز از ۱۴ متر تا منهای ۷ متر پیش‌بینی شده که در چهار سطح اجرا می‌شود، همزمان با اجرای این تقاطع ساخت یک آلمان در ورودی شرق اصفهان انجام می شود.

مهندس قاسمی ادامه داد: طرح احداث تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند اصفهان از چند سال پیش تصویب شده بود و متاسفانه به لحاظ مسائل و مشکلات عدیده‌ از جمله مذاکرات و نشست‌های متعدد با کارخانه قند و موارد مربوط به آزادسازی املاک در مسیر پروژه اجرایی نشد.

وی افزود: تلاش شهرداری بر این است تمامی نقاط شهر از پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای برخوردار باشد و برای دستیابی به این مهم، مشارکت مردم و همدلی و همراهی تمامی دستگاه‌ها در راستای توسعه شهر مورد نیاز است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: ما به دنبال انتفاع از اجرای پروژه‌ها نیستیم بلکه به دنبال ارتقای تعاملات اجتماعی مردم هستیم و امیدواریم اجرای این پروژه بزرگ نیز در موعد مقرر و یا حتی زودتر به بهره‌برداری رسیده و خروجی بسیار خوبی برای شهر به وجود آید.