استانها » البرز
کد خبر : 659638
یکشنبه - 12 اسفند 1397 - 20:20
مدیرکل کمیته امداد البرز:

زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس البرز نواخته می‌شود

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: زنگ احسان و نیکوکاری به مناسبت آغاز سال نو و با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مدارس این استان نواخته خواهد شد.

زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس البرز نواخته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، محمد محمدی‌فرد مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه هفته احسان و نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در پایگاه‌های این استان نیز برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با نواختن زنگ احسان و نیکوکاری روز پانزدهم اسفندماه آغاز خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: مدارس استان میزبان پایگاه‌های نیکوکاری خواهند بود که دانش‌آموزان می‌توانند از این طریق هم مدرسه‌ای کم‌بضاعت و نیازمند خود را به‌صورت غیرمحسوس در آستانه سال نو حمایت کنند.
وی با تأکید بر اینکه پایگاه‌های برگزار‌کننده جشن نیکوکاری در سطح مدارس، مراکز شهرها و مصلاهای نماز جمعه نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، بیان کرد: این کمک‌ها در سرفصل‌های مختلف ایتام، نیازمندان، بیماران صعب‌العلاج، کودکان محروم و بی‌سرپرست، خانواده زندانیان، سالمندان بی‌بضاعت و … قبل از آغاز سال نو هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز عنوان کرد: در روز آخر هفته احسان و نیکوکاری پایگاه‌های مصلاهای نماز جمعه استان نیز برای دریافت کمک‌های مردمی آمادگی لازم را دارند تا از این طریق فرصتی برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند ایجاد شود تا در آستانه سال نو بتوانند ملزومات ضروری فرزندان خود را تأمین کنند.

انتهای پیام/ن/۱۱۰۰/ب/۱