اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 566063
سه شنبه - 20 آذر 1397 - 14:29

رونمایی از پوستر “آدم و هوا”

در نخستین دقایق برگزاری نشست خبری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از پوستر رویداد فرهنگی ترافیکی “آدم و هوا” رونمایی شد.

رونمایی از پوستر “آدم و هوا”

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، علیرضا صلواتی صبح امروز (سه شنبه) در ادامه سلسله نشست‌های «سه شنبه ها با رسانه» با عنوان پاسخگویی در مسیر امید اظهار کرد: به مناسبت هفته حمل و نقل طی ۳۳ روز با اجرای برنامه‌های مختلف برای تمام گروه های سنی میهمان شهروندان هستیم.

وی با بیان اینکه شهر ما، قصه پر غصه‌ای دارد افزود: این قصه پرغصه در سال های اخیر شامل معضل آلودگی هوا، تردد خودروهای سنگین و موتورسیکلت‌های دودزا، خودروهای تک سرنشین، چالش وارونگی هوا، سفرهای زائد شهری و آلودگی با منشأ حمل و نقل بوده است و برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند به مناسبت هفته حمل و نقل برای “آدم و هوا” قصه بنویسند، گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای رویدادهای ۳۳ روزه “قصه آدم و هوا” را برگزید که امروز با حضور چند نفر از خبرنگاران از پوستر آن رونمایی شد، البته باید اصحاب رسانه حامی این قصه باشند.

صلواتی با بیان اینکه رویدادهای “قصه آدم و هوا” از ۲۰ آذر تا ۲۹ دی‌ماه با نشست‌های خبری، جشنواره‌ها، همایش‌ها، برنامه‌های تفریحی، بازدیدها، افتتاحیه ها، نواختن زنگ شهر و میزگردها همراه خواهد بود، تصریح کرد: “قصه آدم و هوا” در بخش های نه به خودرو های تک سرنشین، پویش های مردمی و فرهنگ سازی، ارتقای زیرساخت ها و حمل و نقل عمومی برنامه های مختلفی اجرا خواهد کرد.