استانها » البرز
کد خبر : 666006
یکشنبه - 19 اسفند 1397 - 22:00
استاندار البرز:

روستای حسنکدر از سالن چندمنظوره ورزشی و مدیریت بحران برخوردار می شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد احداث سالن چند منظوره ورزشی و مدیریت بحران در روستای حسنکدر هستیم و به طور قطع مساعدت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری را نیز خواهیم داشت.

روستای حسنکدر از سالن چندمنظوره ورزشی و مدیریت بحران برخوردار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز ، عزیزاله شهبازی استاندار البرز طی بازدید از روستای حسنکدر که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: روستای حسنکدر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از یک سالن چندمنظوره ورزشی و مدیریت بحران برخوردار می شود.

استاندار البرز با تاکید بر اهمیت ایجاد فرصت های اشتغالزایی در روستاهای البرز مطرح کرد: انتظار می رود طی سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم در خصوص روند اشتغالزایی روستاهای محروم استان شاهد تحول جدی باشیم.

دکتر شهبازی با اشاره به اینکه این روستا حدود ۶۰۰ نفر جمعیت دارد، گفت: حسنکدر علی رغم مساحت و جمعیت کم ظرفیت های اشتغالزایی بزرگی همچون معدن سنگ قرمز، کارخانه آب معدنی و جاذبه های طبیعی گردشگری را در خود دارد.

وی با تأمل بر اهمیت اجرای طرح توسعه پیشتاز مطرح کرد: روستاهای البرز ظرفیت های بزرگی دارند که برای شکوفایی آنها نیازمند نگاه ملی هستیم، آنچنان که روستاهای اشتهارد و طالقان در طرح توسعه پیشتاز هستند و انتظار می رود شاهد تحولات موثری در این حوزه ها باشیم.

وی با اشاره به کلنگ گازرسانی به روستاهای محور کرج چالوس با اعتباری حدود ۱۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد: این روستا با چنین جاذبه هایی می تواند به عنوان روستای هدف گردشگری تلقی شود.

شهبازی با تاکید بر توسعه مشاغل روستایی خاطرنشان کرد: روستاهای این محور ظرفیت های فراوانی در حوزه های بوم گردی و صنایع دستی دارند که باید بیشتر به آنها پرداخت در همین خصوص معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در اسرع وقت کارگروهی برای پیگیری مصوبات سفر امروز معاون رئیس جمهور تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲