استانها » البرز
کد خبر : 811768
سه شنبه - 5 شهریور 1398 - 15:04

روستاهای اشتهارد پیش از فصل سرما گازرسانی می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: اهالی اشتهارد در فصل سرما از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و به دنبال آن اشتهارد شهرستانی سبز قلمداد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اشتهارد، حسین تقی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز ظهر امروز در آئین افتتاحیه پروژه گازرسانی گنگ شهرستان اشتهارد گفت: در دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور استاندار البرز مقرر شد تا پروژه گازرسانی به چهار روستای شهرستان اشتهارد کلنگ زنی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: گازرسانی به چهار روستای قشلاق گنگ، قوزلو، جعفرآباد و حسن آباد کمک می کند تا روستای اشتهارد شهری سبز به شمار آید و تمامی روستاهای این شهرستان مشمول نعمت گاز شوند.

وی با بیان اینکه مقرر شد گازرسانی به این مناطق ظرف مدت یک سال انجام شود، افزود: پروژه یکی از روستاها در کمتر از یک سال به بهره برداری رسید که تمام شبکه روستای فوق ۹ کیلومتر بود و با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

تقی نژاد با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستای قوزلو نیز ۱۵ کیلومتر به انجام رسیده است، افزود: عملیات گازرسانی داخل روستای جعفرآباد نیز انجام شده و در حال اخذ مجوز راهداری هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: پروژه گازرسانی به چهار روستای یاد شده تا فصل پائیز به پایان می رسد و مردم در فصل سرما از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و به دنبال آن اشتهارد شهرستانی سبز قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/